zdeneksvarc No já jsem možná "předpjatý" ze svých zkušeností z korporátu, kdy prostě česká pobočka tvrdila že nějaký nápad/realizace řešení atd je blbost (prakticky jsme se na tom shodli všichni z týmu během asi 5minutové porady) , ale američani si tlačili to svoje jak je to "cool, innovative, revolutionary" a podobně....(ještě ideální odbočka je, když naši inženýři tvrdí že je to blbost, ale vrchní manager je patolízal a američanům všechno odkejve s tím že je to úžasně super nápad) ....no a rok se s rokem sešel, projebalo se na tom několik stovek tisíc a celý se to spláchlo do záchodu. No a tohle se stávalo relativně často. Samozřejmě u některých věcí si člověk nemůže být jistý a je potřeba to vyzkoušet, ale u jiných je to jasné opravdu během prvních 5minut co se nad tím zamyslíte.... A zrovna projekt tady těch balónů nebo letadel (to vymýšlel Facebook a taky z toho nějak sešlo) musí být jasný každýmu, že je totální kravina.
Jako demo pěkný, možná kdybych tím chtěl za šílený $$ (nebo jako reklamu) poskytnout KRÁTKODOBOU konektivitu na nějakou událost (koncert někde v poušti, olympiáda v oblasti se špatnou infrastrukturou....) nebo za ještě větší $$$ třeba armádě na nějakou několikadenní misi. Ale jako dlouhodobá konektivita pro nějakou prdel uprostřed ničeho co by se měla zaplatit z reklamy? Tak to je fakt blbost ihned "z jedničky".