Uz me ta byrokracie tak sere. Nase skurvena vlada neumi delat nic v souladu se zdravym rozumem, natoz podle zakona. Zadne tresty za to nejsou. A po me furt neco chteji aby me mohli na necem nachytat. Jeste ze jsou sluzby jako je pojisteni na pokuty, ktere jim jejich jednani vraci stejnou merou. Tedy jak pise uzivatel account, omlatit jim jejich chyby o hlavu, odpovidat v nejpozdejsich terminech a mit je totalne na haku jako oni maji nas. Zadny jako mate to mit takhle, udelejte to podle TOHOTO VZORU ktery vam davame k dispozici a od ted to budeme vyzadovat ze to tam musi byt. Neee, proste udelejte to nejak, ale nerekneme jak presne. Pak budeme ohybat ZOEK podle toho jak se nam to hodi a budeme vas kasirovat zmrdi...
Ja mam tohle v VOP uz od roku 2019:
Poskytovatel je z objednané rychlosti,je-li to technicky možné, dodat Objednateli sjednanou rychlost připojení, a to v minimální výši 33,33 %, maximální výši 100 % (tj. inzerovaná rychlost připojení), běžné výši 75 %, dostupné výši 75 %.Rychlost připojení závisí na technickém stavu sítě, povětrnostní a klimatickým podmínkám, a také počtu klientů na jednom vysílacím prvku. Navic u kazdeho tarifu mam napsane presne parametry rychlosti. Smlouvy od zacatku co funguji NESEPISUJI, vse funguje jako dobijeci kreditni sluzba a smlouva se uzavira konkludentne ( pokud neni dohodnuto jinak ), takze nevim co jim mam dolozit. Opakovane jsem to CTU vysvetloval, vim ze budu muset zas protoze to je zase jina osoba co me kontaktovala, ale vim ze to takto je legalni a opravnene. Stejne kolecko jsem si probehl i v UKE tedy v Polsku a tam mi na tento pristup dokonce vedeni pobocky popralo hodne stesti, ze se jim takove jednani libi a kezby bylo takovych vicero. A protoze jsme v ty jednotny EU, kde maji byt pravidla pro vsechny stejna / podobna a jednotna, tak si myslim ze neni o cem vic debatovat.
a jestli jim to nestaci tak mi muzou polibit tu diru mezi pulkama.