Tohle jsem u jiného člověka ve stejném domě řešil asi před rokem, nevyřešil, pán šel k jinému ISP 🙁
Paní píše ...
ráda bych se informovala na možnost řešení problému, který mi nastal po zakoupení nového telefónu zn. SAMSUNG GALAXY A32. Od té doby mi nejdou spustit některé aplikace a nenačtu se mi dokonce ani některé stránky. Router máme TP-LINK TL-WR 840N.
Na místě máme switche Dlink DGS-1100-18, několik domů vedle sebe propojených optikou. Každý byt samostatná VLAN, subnet /29 s DHCP.
Pán co jsem ho tam řešil před rokem ...
_ tak jsem vyzkousel vsechno mozne i nemozne a jen tak zbezne nejedou appky Booking.com skyscanner, wizzair, tiktok, email.cz , wish atd, do toho spada i spousta linku z webu (treba ve FF) vetsinou hodi timeout, nejvtipnejsi je, ze se nedostanu ani na "www.mujisp.cz" (ani laptop ani mobil). Pres LTE normalne jede. Na laptopu se pak na vas web dostanu, pokud jdu pres firemni VPN, jinak přes mobil ne_
Netušíte někdo?
Díky.