cmgn ISPA za mě nikdy. Nejlepší už vzít Peering.cz. Umí dát i svět a vyřešeno. K tomu za kačku měsíčně NIX a hotovo. Výhoda být nezávislý je k nezaplacení!
cmgn okoun Když chcete být furt na někom závislí, buďte :-) Nám se to už několikrát vymstilo a od té doby si konektivitu mícháme sami :-) Jo, je to dražší, ale jestli dám 10 nebo 25 za konekt, to je v rámci nákladů naprosto minimální věc :-)
okoun cmgn tak myslíš že peering nemůže mít problémy? může, proto máš mít více cest. ISPA má výhodu v tom že má více cest, u peeringu mi vadí cena.
helapc cmgn Konektivita u ISPA je namíchaná dobře, je tam i kvalitně vyřešen dohled a blokování DDOS per IP.
cmgn okoun no, když nejednáš, nemáš cenu 😃 A když máš 2x peering, 2x NIX kde máš cestu “ke všem”, tak pravděpodobnost selhání je daleko menší jak s jedním portem od ISPA. Ale kdo šetří, dojede na to. :-)
okoun cmgn ne, kdo tu tvrdí že máš mít jeden ISPA port? samozřejmě že máš mít jich víc, ale brát si jen port od peeringu je prostě blbost, když už je v ISPA, máš si vzít něco ideálně co ISPA nemá... pokud porovnám cenu ISPA a přímo peeringu, tak to prostě nevychází
cmgn okoun no, svoje zkušenosti s ISPA před 2 lety ventilovat nebudu, takže asi tak. Od té doby je máme jen jako dodavatele koncových věcí, jako agregátory od jiných ISP. Na víc už nemám důvěru. :-)
okoun cmgn tak to je škoda že to tu nepadne, problémy může mít kde kdo a je to tak trochu o štěstí, proto mít více cest
cmgn okoun to nebylo technického rázu. I když technické věci tam občas byly také. Nicméně, to se dá omluvit. Sice se tehdy nedalo dovolat na support, ale to už mají vyřešeno snad lépe. Minimálně ticketing určitě. Ostatní ventilovat nebudu. :-)
petrbacina Peering/Supernetwork funguje velmi dobře. Napiš jim a třeba s Jirkou Procházkou něco vymyslíte ;-) Jejich reakční doba na cokoliv je někdy až neskutečná, což je pro nás obrovské plus.
cmgn petrbacina lépe bych to nenapsal. Nám teda udělali jednu chybu, když nepropagovali prefixy do Deutsche Telekom a 3 dny bylo veškeré spojení přerušené. Což zrovna pro naše firemní klienty, co mají matky v Německu, nebylo ok. Ale chybu přiznali, napravili a hned jsem věděl, co udělají proto aby se to neopakovalo. Ale zase poučení, dalšího L1 operátora :-)