stepan_benes Krásný, stejně tak @mtw krásný....
jenže praxe, když se vrátíme na začátek příběhu je přesně z mého příspěvku. Ať je to jakkoli, chyba se svede někam, kde to není nijak postižitelné, nebo nějaká malá ryba, která by možná díky tomu spadla i do exekuce. Ale výsledek : připojení klienti na poskytovatele /nechci říkat koho, nedělá to totiž jen jeden, ačkoli to tu z příspěvku vypadá/
a neochota kohokoli to vlastně řešit. a pokud by to někdo řešil, stejně nevyřeší.
Takže praxe je taková, že dva se dohodli a vyšlo jim to. I se zákazníky.
Tedy základ tohoto příspěvku - co s tím dělat, jak to řešit -> vede do pr...
nedá se s tím dělat nic. je po obchodních aktivitách na daném místě
Těch příběhů znám tuny, už jsem tu i některé nejdrsnější psal, všechny "špatně" skončily.
Až bude mít někdo z Vás takový, který neskončil špatně a strany se chytli za nos, přiznali chybu, začali dodržovat zákon, případně to vedlo k návratu zákazníků, tak mi dejte určitě vědět....strašně rád bych se mýlil !!!!