JanK s tímto mě dost štvou (myslím to hruběji, ale nebudu vulgární 😃) .... za poslední měsíc, jsem řešil 3 potenciální zákazníky, kteří chtěli k nám na optiku, ale v posledním roce se nechali ukecat na "navýšení služby a dodání nového super modemu (SMART box)". Až když zákazníci zjišťují, že se na kvalitě připojení nic nezměnilo a chtějí službu ukončit, tak zjistí, že ten "super modem v ceně" vlastně splácí po dobu 60 měsíců a když chtějí odejít musí doplatit třeba 5000 Kč. Pochybuji, že to někdo na O2 důkladně vysvětluje, jak ty jejich modemy v ceně vlastně fungují spíše to vidím něco ve stylu "budete platit pořád stejně a budete mít rychlejší připojení a ještě k tomu dostanete nový super rychlý modem"... Myslím, že kdyby mělo být na trhu vše "fér" toto by mělo ČTU a ČOI důkladně prověřit.