Tohle je na dlouhou diskuzi, jestli jen chcete plánovat požadavek, nějakej kalendář, kanban, gannt tak na trhu je milion aplikací od Issue trackerů (open source třeba redmine) po různý organizovátka (trello, freelo, monday, asana, ... prostě milion). Z opensource se mi fakt líbí orangescrum, ale mám pocit, že tam umřel vývoj. Open project je taky skvělej, ale míří trochu někam jinam.
Pokud už pak začnete přemýšlet nad nějakým propojením s CRM/ERP, nejen evidencí času, ale i jeho následkou fakturací, nákladovostí a dalšíma funkcema, který člověk v reálným světě potřebuje, pak už je to jiná hra a záleží hodně na metrikách co si člověk nastaví. Každejch z těch SW umí něco skvěle a v něčem silně kulhá. V rozumný cenový relaci jsem nic nenašel.
Aktuálně to řeším jednak pro svojí firmu, tak pro pár lidí okolo, vypsat všechno se tu nedá. Klidně mi zavolejte. Kontakt je na https://www.etalpa.cz/