Máte někdo tip na takovou aplikaci/software, popř jaký způsob používáte?
Dejme tomu, že je ve firmě 10 techniků (kteří se znalostmi různě překrývají v jednotlivých oblastech TV, Inet (Optika/Metalika/Rádia)) pro 5 lokalit a je potřeba jim plánovat práci (poruchy/nové instalace), která má různou prioritu a často je možno ji provádět jen v určitou denní dobu...a je potřeba nasbírané případy (které by se měly dát jednoduše zapisovat v rámci stejné aplikace kýmkoliv s oprávněním) nějak přehledně rozdělit mezi dostupné techniky....

    cf control to ma implementovane napr...

    Používáme také cfcontrol.

    Tohle je na dlouhou diskuzi, jestli jen chcete plánovat požadavek, nějakej kalendář, kanban, gannt tak na trhu je milion aplikací od Issue trackerů (open source třeba redmine) po různý organizovátka (trello, freelo, monday, asana, ... prostě milion). Z opensource se mi fakt líbí orangescrum, ale mám pocit, že tam umřel vývoj. Open project je taky skvělej, ale míří trochu někam jinam.

    Pokud už pak začnete přemýšlet nad nějakým propojením s CRM/ERP, nejen evidencí času, ale i jeho následkou fakturací, nákladovostí a dalšíma funkcema, který člověk v reálným světě potřebuje, pak už je to jiná hra a záleží hodně na metrikách co si člověk nastaví. Každejch z těch SW umí něco skvěle a v něčem silně kulhá. V rozumný cenový relaci jsem nic nenašel.

    Aktuálně to řeším jednak pro svojí firmu, tak pro pár lidí okolo, vypsat všechno se tu nedá. Klidně mi zavolejte. Kontakt je na https://www.etalpa.cz/

    Díky všem za odpovědi, je mi jasné, že all-in-one aplikace typu ISPAdmin či CF-Control to mají vyřešené, ale my máme vlastní CRM propojený se SW pro řízení/správu (Portax) a ticketovacím systémem (Request Tracker), takže hledám něco standalone (propojitelné přes API) vysloveně pro to plánování práce.
    Člověk, který tohle vše řídil a plánoval si v Excelu se chystá do důchodu, takže je to ideální příležitost, jak ten pravěký způsob trochu modernizovat (a usnadnit).
    Rád využiju nabídky @stepan_benes - ozvu se Vám.

      ... my sme skusali viacero existujucich systemov, nakoniec to vyriesilo doprogramovanie planovania prace do vlastneho CRM systemu. Evidencia uloh ostala v Request Trackeri, vo vlastnom systeme sa da uloha z Request Trackera (alebo ina uloha) naplanovat na nejaky cas a zaradit do zdielaneho kalendara.

      o 7 měsíců později

      Doporučuji Firmao CRM. CRM pomáhá v rozvoji organizace, umožňuje lepší řízení firmy. Umožňuje vám zůstat v nepřetržitém kontaktu se svými zákazníky, řídit čas svých zaměstnanců, dohlížet na zásoby, vystavovat faktury a mnoho dalšího. Podle mého názoru je to užitečný nástroj, který usnadňuje provozování vašeho podnikání.

        CF-Control ,borci, 100% podpora, kdykoliv napíšete mail s nějakým požadavkem tak odepíšou obratem. A na telefonu jsou taky dostupní. To se u žádného jiného komerčního systému nestane. A pokud jezdíte na ISP konference jako každoroční Mikroexpo a podobné tak tam vždy mají stánek, kde si s něma můžete povykládat osobně a pořešit co Vás trápí...

        simon1 Doporučuji Firmao CRM. CRM pomáhá v rozvoji organizace, umožňuje lepší řízení firmy. Umožňuje vám zůstat v nepřetržitém kontaktu se svými zákazníky, řídit čas svých zaměstnanců, dohlížet na zásoby, vystavovat faktury a mnoho dalšího. Podle mého názoru je to užitečný nástroj, který usnadňuje provozování vašeho podnikání.

        Ukázkový případ účelové reklamy, která dělá medvědí službu. Čerstvě založený účet s jediným příspěvkem jak z generátoru hloupých reklam. Pokud by někde toužil zmíněnou firmu znemožnit, udělal by to přesně takto.

        Abychom se toho ušetřili, existuje bod v Pravidlech fóra číslo 1.3.

        📡 Telekomunikace.cz