Ahoj,
máme problém s interní komunikací zvonku Hikvision DS-KV8413-WME1 a telefonu Gigaset A690IP. Máme nasazené tyto zvonky v jedné firmě 2. Jeden je tam už skoro rok a funguje bez problémů. Druhý je problémový a chová se tak, že když volá na interní klapku (v našem případě telefon A690IP), tak mikrofon z telefonu je na zvonku v pohodě slyšet, ale mikrofon ze zvonku je na telefonu slyšet hodně špatně, jde slyšet každé třetí slovo a hlavně strašně potichu. Když z toho zvonku vytočím normální GSM telefon, slyším obousměrně úplně v pohodě. Telefon funguje normálně na ostatní interní telefony i volání na GSM je v pohodě. Problém je tedy jenom v interním hovoru, jak na konkrétní telefon, tak i na ostatní interní v ústředně. Síť tady k této sestavě je tedy delší a proswitchovaná, ale i když to připojím přímo do switche u serveru, tak je problém stejný. Zvonek jsme zkoušeli měnit, nepomohlo. Jediná možnost zůstala, že je problém někde v ústředně, bohužel se mi nic nepovedlo najít. VitalPBX je něco podobného jako FreePBX, obě jsou založeny na Asterisku. Kdyby vás někoho něco napadlo, budu rád za každou radu. Případně asi budeme muset vyzkoušet jiný zvonek.
Díky,
Martin.