minulí týden jsem s vynucením a zdarma měnil dva klienty ve vesnici kteří měly stále přípojku v 802.11g. Rychlostní limity nastaveny na 8Mbit. Oba se divili proč že jim to chceme měnit když to funguje. Ne každý žere internet tak jako ISPík a ne každý chce čekat týden na servis což se u velkých ISP dřív nebo později vždy projeví.
To že máš do baráku gigovou přípojku od firmy která tě odrbává na elekřině neznamená že budeš chtít i jejich net. Ani netušíš kolik lidí konkrétně na čez je naštvaných a zatím to vypadá na stav před 20 lety kdy byly lidé naštvaní na telecom. A to vůbec nemluvím o reakčních dobách čezu jako takového když od nich zákazník něco chce nedejbože že budou zákazníci volat kvůli odpojenému kabelu z routeru.
Kolik že u nich stojí servisní zásahy na inet přípojce?