Rox169
Hlavně problémy při převodu ze systému do systému. Nepřišly faktury za 1 měsíc.
Co čert nechtěl, vypadla jim z fakturace sleva, co jsem měl u Netboxu. Na základě toho upomínka za 200 a zastavení služeb - dalších 200. Okamžité platby? neumíme, jelikož máme nejdebilnější banku UniCredit, která je neumí. Místo uznání chyby a omluvy bu bu bu právníkem. Potom tedy dobropis ceny, ale pokutu za upomínku a obnovu služeb, to nee.
Nad to domluva na nějakou cenu a veřejku zdarma, druhý den o tom nikdo nic nevěděl. Ve výsledku Místo 100 Mbps doveden na 60 GHz krásný půl gigabit z mého POPu a nashledanou.
Samozřejmě, nějaké info o pozastavení služeb? Ani mail, ani sms, nic.
A jako třešnička - zapomněl jsem zrušit trvalák a 5 plateb poslaných potom ani po 3 žádostech nebylo vráceno..... tož asi tak k zákaznickému servisu a bordelu, co tam mají.