• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

hapi ano toto mi taktez bylo sdeleno u dealera...

jcltm to nevim, ale zrovna to řeší táta a nic takového se rozhodně neděje. To spíš uvěřím tomu že to bude čerpat za tebe firma a ty jí zaplatíš o dotaci méně a pak to vypadá že si jí dostal dřív.

Nicméně toto mi bylo sděleno a je to tak i v podmínkách dotace. Je to tak že ti dají 200k až když auto máš. Nesnižuje to úvěr ani nic takového. Dostaneš 200k na účet až po tom co máš auto a pak si s tím dělej co chceš.

    solární ohřev vody není velká FVE. bože, hrušky jabka teď i švestky. Najdi si raději podmínky pro konkrétní věc a to je auto na tuškovky.

      hapi můžeš si koupit e-rifter v kategorii N1 kde nejsou zadní okénka, je ale otázka jestli se to vyplatí...
      jinak e-rifter je skutečně těžší oproti naftové verzi, ale furt ta dynamika je daleko lepší jak nafta, takže tam je to jednoznačně přínos a mít těžiště u země je do zatáček bomba, e-rifter jsem měl několik dnů v ruce na řízení a nemohu si tedy rozhodně stěžovat na řízení a dynamiku jízdy...
      co mi ale hodně vadilo u e-rifteru byl ten infotainment protože to je jak z roku 2000 a to prostě v moderním EV nemá co dělat, prý to snad bude lepší v modelu, který bude až někdy v září 2024?
      jinak auta PSA jsou bohužel jako elektro na nic 🙁 prostě kuchlej petrol, dobré EV musí být od základu EV tak jako je Tesla a potom se stejnou baterkou dojedeš reálně o 150km více

      hapi Ano, dotaci na EV dostaneš až zpětně po koupi. Nicméně to nevyvrací, co jsem říkal. Když si vyjednáš úvěr a banka to zprocesuje s NRB, tak na tebe dotace bude čekat, i když se mezitím vyčerpají pro zájemce, kteří o úvěr žádali až po tobě.

      • cmgn replied to this.

        darklogic přesně tak. Rozhodující okamžik je podání žádosti.

        Jinak dneska po Praze s modelem 3 bez tepelného čerpadla a ne zrovna opatrnou jízdou za 13.2 kWh/100 km. Úžasná spotřeba.

        Hele, než začnete hejtik, aspoň si do toho zkuste sednout. ;-) vyzvedával jsem pak spalovak na 2 měsíce, než přijde nový model 3 a po předsednutí z elektra zpět to bylo šílený.

        Ten one pedal driving je fakt boží věc.

        Kolobok 5.7 u České spořitelny a komplet vyřízení všeho zdarma. Přeplatek za 4 roky na Model 3 LR vychází asi na 60 tisíc. Pohoda.

          cmgn Přesně tak. A když se na ně zatlačí, tak se dá přes ně sehnat i výhodné pojištění u Allianz, na které jsem se jinde parametrově a cenově ani nepřiblížil.

          • cmgn replied to this.

            v podmínkách je jasně uvedeno že dotace bude schválena mimo jiné až po doložení dokumentů o registraci vozidla a po vydání osvědčení o registraci vozidla dokládající vlastnictví. Stejně tak je v podmínkách bank napsáno že nezodpovídají za případné nepřiznání dotace. Samotné dotace mají i podmínku podání do 30.9.2025 nebo do vyčerpání prostředků na dotace.

            Nemáš auto, nesplňuješ podmínky.

            Můžeš si dopředu podávat kolik žádostí chceš. Podaná žádost neznamená schválená žádost protože v tu dobu nesplňuješ podmínky pro schválení protože nemáš auto. Rozhodující je až stav při převzetí vozu tedy až potom co splníš podmínky pro dotaci. Nikde nic čekat nebude. Čekat bude leda tak vyplněná žádost a úvěr, nikoli schválená/předschálená dotace.

            Prostě když to nestihneš, máš smůlu.

            https://elektrickevozy.cz/clanky/chcete-mit-novou-teslu-jen-za-700-tisic-lepsi-nabidka-uz-nikdy-nebude

              hapi no úplně to tak není, podáš žádost kde máš objednávku na auto, ta potom když je schválená tak peníze dostaneš vyplacené v momentě vlastnictví VINka, ale ty peníze by ti měly držet.
              každopádně pokud prachy dojdou tak si myslím že bude uvolněn další balík, samozřejmě to není na 100% jisté

              Tesla řeší pokles objednávek pro Model Y, protože lidi oddalují nákup z důvodu očekávání modernizace Juniper. Přitom jestli někdo nutně potřebuje ambientní osvětlení palubovky, stačí si nacvakat LED s proximity senzorem https://share.temu.com/STdOvtaw3FA 😄 Každopádně vypouštět bubliny, že ceny půjdou nahoru, je jedna z možností akcelerace poptávky.

              Kolobok

              1) Pokud napíšeme, že k dobíjení EV je nutných 50A, zní to dost masochisticky. Ve skutečnosti je 3x16A (11 kW) dostupných skoro všude. Pro samostatně stojící garáže existuje dvojtarifní D27d. Akorát bacha na cenu distribuce za 1 MWh ve vysokém tarifu (aktuálně Kč 2 059,79 u EG.D). Takže nabíjet opravdu v čase NT.

              2) Fungoval jsem pár týdnů na zásuvce jištěné 10A (2.3 kW). Taky to šlo. Pokud se člověk většinu času loudá po městě, potřebuje denně dobít 5-10 kWh.

              3) Pokud se budeme bavit o benzinové motorařině, tak musíme začít od Colomba. Jestli toužíme nutně zůstat v Mnichově, tak S85. Mně naprosto stačí nezničitelný oturbený FIRE. A někdo to rád HEMI.

              4) Pořádné EV v Evropě pouze od Tesly. Bohužel to tak je. Bohužel to tak nějaký čas zůstane. Protože velkohliník, TČ, 12 tisíc superchargerů v Evropě a žádní hladoví dealeři na krku.

                .

                zdeneksvarc jenže Juniper má přijít až další rok, je otázka jestli tak dlouho čekat a za další Juniper není jen o ambientním osvětlení palubovky 🙂

                  cmgn Běžně na pojištění od Allianz dávají slevu 10 %. Mně se podařilo dostat slevu 30 %.

                  okoun Přesně tak. Osvětlení je asi to poslední. Očekával bych hlavně lepší podvozek, HW v4, větrané sedačky, pro někoho hezčí design díky jiným předním světlům apod. Na druhou stranu jako lehce konzervativní člověk bych asi neocenil blinkry ve formě tlačítek na volantu.

                  📡 Telekomunikace.cz