- Upraveno
u nas tez ne.nejblizzsi verejna nabijecka 12km za 30kc/kwh, kde neustale nabijeji auta z autosalonu...
u nas tez ne.nejblizzsi verejna nabijecka 12km za 30kc/kwh, kde neustale nabijeji auta z autosalonu...
hapi
jo nabíječky u vás zrušili protože byly furt volné a ne přeplněné jak píšou na autoforu ale já být tebou tak bych si to auto koupil aby měli důvod tam tu nabíječku třeba vrátit a bude jen pro tebe, LIDL má hodně solidní cenu za 1kWh
nevim ale jasně píšeš "EV je stále jenom auto akorát na jiný a drahý pohon. " Pohon, může být elektřina nebo nafta a nebo to může také být motor nebo elektromotor, v obou případech to vychází levněji u EV...
brzdy třeba v Tesle po 200tisících km (praxe), problém byl v tom že to bylo silně zarezlé jak je nikdo dlouho neměnil
já a záchranář? tvrdit že je to o rakovině plic je hloupost, tohle má dopad na celkové zdraví, myslím že na ministerstvu zdravotnictví jasně píšou, že doprava v Praze má velký vliv na předčasná úmrtí, ono není ani moc o tom diskutovat, stačí se zavřít do garáže s nastartovaným autem že
v tiskárně mám samozřejmě filtr že
každý den najezdíš 300km+ ? když hladové oko? ono tady není co chápat ono je hlavně potřeba přehodit výhybku v myšlení a potom to najednou jde samo...
předsudky jsou hrozná věc, to vím sám
hapi drahé pořízení pohonu, ty fakt ignoruješ a schválně komolíš fakta a vytrháváš je z kontextu. Na náklady za palivo ti kašlu když pořízení EV mě stojí 4x tolik co normální auto (fakt nepotřebuju nové). To se nákladově nikdy nevyrovná.
Mrkni kolik stojí nová ovce v dýzlu vs. nová tesla. Až tu budou tesly 16 let staré, tak budou podobně drahé. A když budou dražší, bude to znamenat jen to, že jsou lepší.
vidím jasně O4 základní 620k. Při pozdravení dostaneš slevu. Na co to jezdí je fuk. Kdyby byla alternativa za tuhle cenu jako EV, můžeme se bavit dál o masivním nasazení.
Uměle nahoře jsou hlavně ceny těch podělaných garančních servisů, resp. takové přežitky vůbec absolvovat. Tesla ti předá auto s čtyřletou zárukou a nepotřebuje tě víc vidět. Ani palubní kamera, mám-li být upřímný
okoun Třeba to někdy přijde. Třeba koupím neprozřetelně Xiaomi manželce, stejně jako jsem to udělal s prvním iPhone a pak už se neutrhnu, třeba.. A nebo ne. A třeba si zase koupím dvakrát přeplňovaný benzín s dynamem a baterkou v kufru, co má v základu 300kW a dynamo ještě 75kW přihodí. Každej to máme nějak. No a třeba mi opravdu bude stačit Golf kart mezi marinou a domkem na pobřeží. Do té doby zastávám názor, že pokud se to narodilo nad Pádem, pod haubnou je koncentrák aspoň s 300 koněma, jsem spokojenej. Nemusím si brát o 2 dny víc volna, abych si zajel kam potřebuju a všechny na chargerech budu i nadále uctivě zdravit a závidět jim jejich volný čas.
darklogic (Pro ty, co to zajímá, je tady pokračování o tom, jak se vyvíjí nákup Tesly na dotaci)
Úvěrovce (ČS Leasing) trvalo cca. týden vytvoření žádosti o dotaci pro NRB. Poté ji i sama na NRB odeslala, takže žádání z mé strany bylo takřka bezpracné a obnášelo jen vyplnění nějakého dotazníku, na základě kterého se žádost připravovala.
V NRB trvalo 3 týdny, než dotace byla schválena. Dle předpokladu byla schválena na plnou částku 200.000 Kč + dotace na nabíjecí stanici 15.000 Kč. Tady bohužel jsem si dobře nepohlídal znění žádosti, kterou posílala úvěrovka na NRB, protože požádala pouze o tuto výši na nabíječku. Přitom lze požádat o maximální částku 50.000 Kč,, i když by se třeba nakonec plně nevyužila, a mohla se z toho zafinancovat i montáž, což je možné. Jakmile dala NRB vědět, že je dotace odsouhlasena, je potřeba zajet na její pobočku a osobně podepsat připravené dokumenty k dotaci.
Následně Záruční listinu z NRB stačí vyskenovat a poslat jak do úvěrovky, tak do Tesly. To je pro Teslu poslední nutný krok, aby začala řešit dodání objednaného auta. Na dodání si od té chvíle vyhradila 2 - 3 týdny.
Takže to je aktuální situace. Určitým překvapením je pouze Tesla, u které bych čekal trochu více komunikace. Ačkoliv má člověk u ní zaregistrovaný účet vč. e-mailové adresy, tak jediná komunikace proběhla automatizovanou SMSkou, ve které sdělili, jaké dokumenty budou potřebovat postupně poslat a na jaký e-mail. Když člověk e-mail s dokumentem odešle, nepřijde ani žádná potvrzující zpráva, že třeba e-mail dorazil a dokumenty skutečně převzali. Člověk tak neví, na na čem je a zda opravdu vše probíhá, jak má. O plánovaném termínu dodání jsem se pro změnu dozvěděl jen v aplikaci Tesly, když jsem ji náhodou otevřel, tzn. žádná SMS, žádný e-mail. Když si vezmu, jak jiné eshopy vyloženě zbytečně spamují ("Vytvořili jsme objednávku", "Objednávku jsme převzali do zpracování", "Objednávku zítra předáme dopravci", "Objednávka je na cestě" atd.), tak tady je to druhý extrém a čekal bych více komunikace.
darklogic no u Tesly nemůžeš nikdy čekat takovou komunikaci protože oni mají zaměstnanců na obchod jako šafránu, oni vůbec do tohohle odvětví neinvestují a dělat nebudou a tím se významně liší od dealerů kde ti jdou pomalu i utřít zadek aby sis u nich auto koupil
jinak klidně můžeš do Tesly zavolat a říci jim že auto chceš objednat tak i tak ale riskuješ tím případně průšvih že ti dotace nebude schválena a budeš muset zaplatit auto i bez ní což může být pro spousta lidí problém...
jinak čekání v NRB je administrativní průšvih MPO, které dotaci absolutně nezvládlo procesně správně připravit a bylo to šito horkou jehlou, aktuální čekací lhůta v NRB je měsíc a týden co mám poslední info
Tohle mi připadá jako dobře ujetej vlak reality
okoun Článek je pro předplatitele, takže si moc nepočteme.
okoun Takto, Luke:
1) Dobrý je označovat takové linky jako "paywall" v závorkách: (paywall)
2) Po včerejší události na Slovensku jsem dvakrát tak alergický na profesionální rozesírače společnosti, mezi kterými (slovenský) plátek Denník N hraje obzvlášť odpudivou roli
3) Stačilo říct, že všichni v žádostech chtěj Teslu
zdeneksvarc jestli to bereš tak, tedy i Tesla je vlastně "profesionální rozesírače společnosti" a hlavně té české
zdeneksvarc profesionální rozesírače společnosti
Vidíš to moc zaujatě. Nezávislí novináři fakt nejsou rozesírači společnosti, tu rozesral někdo jiný a teď to na ně akorát svádí, bohužel... To zavání tím jak se říkalo před 2. SV, že mohli za všechno špatné v Německu Židé. Tohle je úplně ten stejný nesmysl jako tenkrát.
📡 Telekomunikace.cz