to Midnight_man a Mirmo80:

V téhle krabici ve skladu jsem byl od té doby několikrát. Ale vždycky v sáčku s položkou 2000+ a 3000+. Klíčenku někdo shrnul ze stolu do pytle 0-1000 (možná i já sám) a bylo jí tam dobře. Byla uvnitř, zvenčí vidět původně nebyla.
to Jcltm: dík za radu, jasné. Četl jsem návod "jak vložit obrázek" a buď to tam není nebo jsem to přehlédl. Kdysi dávno jsem zkoušel přetáhnout obrázek klasickou Win cestou a úspěch se nedostavil. Možná to bylo rukama.

    dacesilian
    Zdravím. Nevím jak to myslíš. Pokud narážíš na to, že za rady od kolegů by člověk měl být vděčný a nějak to měl vrátit, to máš plnou pravdu. Ale pokud téma sleduješ, žádnou takovou radu v tomto případě nenajdeš. Ale to je podružná věc.
    Nebo máš na mysli to, že zde na veřejném fóru mám popsat pokud možno podrobně, jak odjet s bavorákem za 2 Mega za 2 minuty? A nedomýšlet právní důsledky takového postupu? mpcz, 20jan2024

    Takže ste ju zobudili nakoniec? Myslel som ze ona sa bez správneho signalu z auta nezobudí....

    Ono mozna stacilo vybuzeni a hlidani prskani v repru (neco jako mobil u nejakeho zdroje).

    • mpcz replied to this.

      to: midnight_man
      Ano, přesně podle plánu. Samozřejmě, bez správných kódů se neprobudí. mpcz, 20jan2024
      p.s. Z toho přímo plyne, že tento model "naštěstí" nemá 3-osý gyroskop pohybu. I když si nejsem 100procentně jistý, jestli jsem tou krabicí nepohl při hledání. To ještě otestuji.

      mpcz Pointa mojej otázky bola či stačil tej klučenke "nejaky" signal v jej freq a zobudila sa.... alebo ste preniesli signál z okolia auta ku klučenke?

      • mpcz replied to this.

        midnight_man
        Z logiky věci jasně plyne, že to nestačí. To by se klíčenka ozývala kdykoliv by projelo kolem jiné keyless auto.
        Veškerá komunikace je kódována a šifrována, aby se klíčenka aktivovala pouze u toho "svého" auta. mpcz, 20jan2024

          mpcz v tom pripade mi chcete povedat ze ste rozobrali sifrovanie ? 🙂 to sa mi nechce verit 😉

          • mpcz replied to this.

            midnight_man
            Víra už nyní není důležitá. Udělal jsem vše pro to, aby cíle bylo dosaženo. A podařilo se. Klíčenka nalezena. mpcz, 20jan2024

            mpcz to skončilo u SW a HW za celkem 9 USD

            Spousta lidí tady ztrácela čas a snažila se pomoci a ty teď nechceš ani naznačit, jak jsi došel k cíli...
            Stačí poslat odkaz na aliexpress a ostatní si domyslíme!

            mpcz Gratuluji, i za výdrž.
            Vidím starý, dobrý AOR přijímač na poslech a cívku, která mohla mít klidně druhou totožnou v autě a na trase delšího kabelu umístěný zesilovač. Jeden člověk s touto luxoval byt a druhý seděl v autě a zkoušel donekonečna startovat 😉
            Petr.

              pin Nebo bezdrát na přemostění, pokud bude mít nízkou latenci.

              pin
              Zdravím. Tak to jsem si prošel. Bohužel tou indukční vazbou a průchodem zesilovači - zkusil jsem zesílit i na začátku dojde k různým zkreslením, tvarovým i fázovým a dále se na již krátký kabel indukují různé ruchy a šumy a úspěch se nedostavil. Také to začalo chytat zpětnou vazbu, tak mě to přestalo bavit. Kromě toho některé místa, které bylo třeba luxovat jsou dost daleko od místa, kde se dá přijet autem, tak jsem tuto cestu opustil. Možná by to řešil koaxiální kabel, ale tahat po baráku takové délky se mi zdálo dost nepraktické.
              to: zdeneksvarc. Takových a podobných videí jsem zhlédl snad stovky. Většinou jsou zakončeny reklamou na Faradayovu klec = malou brašničku na klíčenku, uvnitř pokovenou, která údajně odstíní signál hackera a pak jim ten systém samozřejmě nefunguje. Evidentně se první snaží lidi zastrašit, aby v hrůze koupili jejich produkt. Dost možná jim ale tato jednoduchá strategie přináší zákazniky.
              Trošku pochybnosti mám i o tomto videu s gigantickou anténou, která prosvítí celý barák. Testoval jsem dosahy 125kHz a již překonat 2 metry vzduchem je velký problém. Vyrobil jsem si pro tento účel zesilovač s obrovským výkonem i cívkou a ty cca 2 metry jsou jakoby zakleté. Možná opět reklama na kovovou schránku. Nebo jsou mnohem dál a umí to.
              Podle toho, co dnes vím, jsou i některé informace od prodejců takových hotových souprav málo věrohodné. Podle jejich zběžného popisu funkce jim to na první pohled nemůže na dnešní systémy fungovat i když tvrdí, že ano. Kupovat takové zařízení mě tedy přijde dost riskantní, protože prodej probíhá zpravidla přes kryptoměny a tím pádem nějaká reklamace věci za desítky tisíc euro bude mít nulovou šanci. mpcz, 20jan2024

                mpcz Kdybychom to nezesilovali, ale zdigitalizovali, problém se zkreslením bychom vyřešili. Samozřejmě za cenu nějaké latence. Někde jsem snad četl, že pro přemostění používají 802.11. A právě automobilky na to reagovaly tak, že snížily TTL pro komunikaci s klíčenkou. Ale nechci kecat.

                Zdravím, máš pravdu, je to tak (u některých nových modelů). S tímto problémem se musíš vypořádat také. Mimochodem, od výrobců není moc pěkné, že na nás pravděpodobně nachystali několik dalších pastiček. Například to, že při přidání další klíčenky v neautorizovaném servisu dojde k zablokování imobilizéru a z auta je mrtvá kostka. (Už nyní vím o 4 ks mrtvých Renaultů a Nissanů, používají stejný HW). Čekají na odtah.
                Jelikož se to vyřešilo jinak, už jsem se tím přestal zabývat. Další věc je ta, že objednaná autorizovaná klíčenka doputuje z Francie za víc jak měsíc, což je taky trošku mimo. A aby toho nebylo málo, když se takto jednoduše výrobce zbavil těch neautorizovaných servisů, tak klíčenka za původně 3k stojí nyní skoro trojnásobek.
                Jsou to sice nepříjemné věci, ale přesto bych toto keyless řešení zvolil i u svého dalšího, 4. Dusteru. mpcz, 21jan2024

                Tak to sú amateri 🙂 bezproblemov je mozne urobit kluce na daciu 2020+ (Dacia Duster ph3 (2017+)) ostatne 2022/23 modely by bolo treba vyskusat ale urcite to nemoze skoncit zablokovanim imma.

                Zdravím. No to je dobrá zpráva. Ale já dám hodně na statistiku. Když vidím jednoho Nissana a 3 Dustery na dvorku mrtvé, tak to pro mě něco znamená. A to jsou všechno větší firmy, které se tím živí, žádní drobní garážníci. Také co jsem viděl, tak jejich HW je řádu deseti až statisíců, takže do toho museli investovat dost. Násobné zdražení KESSY klíčenek něco naznačuje. Ta origo klíčenka přijde z Francie už nějak naprogramovaná, v tom může být ten rozdíl. Vzhledem k nalezení ztracené klíčenky mě už nic netlačí, takže si v klidu počkám, až mě to někdo ukáže, ale určitě by to bylo na jiném, než mém Dusterovi. Pak uvidíme. mpcz, 24jan2024

                Ano, uz hodne dlho klúče chodia pripravené na VIN vozidla 🙂 a dealer len prihrá tento kluč k autu. (vola sa to Dealer key) Avšak pri vyrobe kluca mimo dealera si tento "dealer key" vyrobime...a nasledne prihrame k autu. Kluce su hodne siroka a velmi problematicka oblast!

                Zdravím. Rozhodně nechci zpochybňovat, že to někdo umí. V tom nahrátí Dealer key problém evidentně není, to umí kde kdo a povede se to téměř vždy. A i když ne, jediný problém je pár stovek za mrtvou klíčenku v ceně pár stovek. Auto jede dál. Ve fázi 2 je ovšem nutné připojení do jednotky auta a tam evidentně nějaké pastičky na nás číhají. Ty mrtvé auta na dvorku jsou toho jasným důkazem vč. násobného zdražení autorizovaných klíčenek. (Mimochodem jedno auto je mrtvé asi hodně, dodnes stojí na dvorku na odtahovce a podle aktuálních zpráv ho ani v autorizovaném servisu doposud nerozchodili). Je samozřejmě možné, že tu máme většinu amatérských klíčenkových firem, ale je to v každém případě, alespoň pro mě jasné varování. Proto jsem zvolil v dalším postupu variatu vyčkávací = až mi to někdo ukáže na jiném autě. "Čisté" klíčenky DACIA / NISSAN mu rád dám k dispozici. Mám jich už kompletní sbírku (do 2017 i od 2017+). mpcz, 22jan2024

                📡 Telekomunikace.cz