Jestli na to nemate cas, tak si tu firmu radeji objednejte.
Krom toho, ze ma zarizeni ma take nejakou zkusenot jak to delat. Zarizeni stoji +- 100k, k tomu je potreba to pero (7 - 50k) a pokud i sonda tak podle provedení cca 17-80k. Ale porad to potrebuje ten cas a umet to.
Kdyz masina lezi v regale a vytahne se jednou za pul roku, tak tech zkusenosti neni a vysledek je, ze to jsou umrtvene penize a taky spatne vytycena trasa... Firma prijede udela a vypadne, neresi se baterky, spreje, jestli to jede, jestli vlastne vi co dela...
Co se tyka stari a deseti baterek..fyzika je porad stejna a jestli ma neco displej takovy nebo makovy je jedno. Dokonce nektere starsi stroje chodi lip nez nove kombajny, co sice ukazuji i smer letu vlastovek, ale u prace to akorat zdrzuje. A ty baterky se pouzivaji zamerne - ony totiz lithia v mrazu jaksi nemaji ty vlastnosti... klasicky alkalicky "burt" jede i do -25°C, -u teto teploty obvykle konci i obsluha. Ale aby se stroj kousnul v -10°C zrovna kdyz je potreba...to by jednoho nastvalo. Cili i do tech nejnovejsich stroju se daji dat misto battery packu klasicke baterky - prave z techto duvodu.