Jako pokud k tomu nemají přístup, tak mám hromadu otázek. Jako třeba, jak řeší nový přípojky? Jak řeší update prvků? Jak řeší monitoring?
Invaze Starnetu a změna ISP
Týpek co dorazil, byl hodně v pohodě. Za 5 minut zjistil, že fakt je to v síti řekl, že je tam úplně zbytečně, když to mají v tiketu a že na centrále jsou *****. Pak jsme hodinu kecali o hardware.
No a pak se dva týdny nikdo nepozval, tak jsem začal každý den volat na support, že mi včera slíbili, že mi zavolají. Po týdnu jsem je konečně asi přestal bavit, dneska telefon s oblastním adminem a problém vyřešen. Docela jsme si pokecali.
Alfou a Omegou všeho je to, že ve Starnetu levá ruka neví co dělá pravá. Admin pro oblast měl dovolenou a nikdo jiný to opravit neuměl a na centrále netušili, že má daný člověk dovolenou. No prostě korporátní bordel, kdy lidi "v terénu" jsou schopný, ale managment a výměna informací je tragická.
Jo a pro STARNET menežment, protože to tu čte: Když už chcete všechno honit přes support pomocí tiketů a rozhovory nahráváte, tak si nasaďte STT (Speech-to-text) a přepis rozhovoru připojte k tiketu. Tak chudý nejste, aby jste si nemohli zaplatit ChatGPT. A zachováte tak surové informace i přes totální neumětely, kteří 80% info ztratí.
Nezbývá než to zakončit, kulturní tečkou...
Síť nám spadla, síť nám spadla,
kdopak nám ji opraví?
Hlavní admin, není v práci,
a jiný to neumí.
Vytočíme všechny čísla,
třeba někdo zvedne to,
když to spraví, dáme mu klid,
celej měsíc kafe, jo!
Je to fakt smutný, jak jim funguje support. Očividně mají regionální týmy, které mají vysokou míru autonomie, ale komunikace centrály s nimi je hodně nefunkční. Been there, done that. Od té doby, co mají naši zákazníci k dispozici ticket systém a email vedoucí rovnou na team-leadery vývojářů (ti oblíbenější dokonce tel. číslo) a bypassnuly jsme 2-3 lidi v komunikaci nám najednou support začal fungovat o dost lépe a rychleji.
honzam Takhle se nakupuje - https://www.studena.cz/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah2886_1.pdf&original=Z%C3%A1pis%20z%2017.%20zased%C3%A1n%C3%AD%20zastupitelstva%207.8.2024%20web.pdf
Kupovat klienty za 5000 je sen.
- Upraveno
losexitos
Nemám moc představu, je to málo nebo moc? :-) U takové sítě na dědině...
No jestli tam byl nejvyšší tarif 10/10, tak potěš koště. Nový majitel bude asi dost investovat do upgradu, tam mu zmizí další prašule ...
Já spíš narážel na tu formu prodeje a nabídku kupujícího. Navíc všichni slíbili, že zdraží :-D
A ta stejná vesnice na dalším zastupitelstvu dá břemeno na celou místní část za nejvýše 10k bez DPH CETINu.