Je to fakt smutný, jak jim funguje support. Očividně mají regionální týmy, které mají vysokou míru autonomie, ale komunikace centrály s nimi je hodně nefunkční. Been there, done that. Od té doby, co mají naši zákazníci k dispozici ticket systém a email vedoucí rovnou na team-leadery vývojářů (ti oblíbenější dokonce tel. číslo) a bypassnuly jsme 2-3 lidi v komunikaci nám najednou support začal fungovat o dost lépe a rychleji.
Invaze Starnetu a změna ISP
o měsíc později
honzam Takhle se nakupuje - https://www.studena.cz/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah2886_1.pdf&original=Z%C3%A1pis%20z%2017.%20zased%C3%A1n%C3%AD%20zastupitelstva%207.8.2024%20web.pdf
Kupovat klienty za 5000 je sen.
- Upraveno
losexitos
Nemám moc představu, je to málo nebo moc? :-) U takové sítě na dědině...
No jestli tam byl nejvyšší tarif 10/10, tak potěš koště. Nový majitel bude asi dost investovat do upgradu, tam mu zmizí další prašule ...
Já spíš narážel na tu formu prodeje a nabídku kupujícího. Navíc všichni slíbili, že zdraží :-D
A ta stejná vesnice na dalším zastupitelstvu dá břemeno na celou místní část za nejvýše 10k bez DPH CETINu.