Je to fakt smutný, jak jim funguje support. Očividně mají regionální týmy, které mají vysokou míru autonomie, ale komunikace centrály s nimi je hodně nefunkční. Been there, done that. Od té doby, co mají naši zákazníci k dispozici ticket systém a email vedoucí rovnou na team-leadery vývojářů (ti oblíbenější dokonce tel. číslo) a bypassnuly jsme 2-3 lidi v komunikaci nám najednou support začal fungovat o dost lépe a rychleji. 😃

o měsíc později

losexitos Dle zápisu nabídli nejvíc, nedivím se tedy že to prodali jim

losexitos
Nemám moc představu, je to málo nebo moc? :-) U takové sítě na dědině...

No jestli tam byl nejvyšší tarif 10/10, tak potěš koště. Nový majitel bude asi dost investovat do upgradu, tam mu zmizí další prašule ...

losexitos nemyslim si, ze je to sen ale realita trhu...Ak to je "24 mesiacov per klient" tak potom su to socka klienti a tak to vychadza...kupis to, sockam musis zdvihnut aj tak ceny a ked to ma rozumne fungovat vymenit aj kopec HW...takze zrazu je to klient za 48 mesiacov...

Já spíš narážel na tu formu prodeje a nabídku kupujícího. Navíc všichni slíbili, že zdraží :-D

A ta stejná vesnice na dalším zastupitelstvu dá břemeno na celou místní část za nejvýše 10k bez DPH CETINu.

📡 Telekomunikace.cz