- Upraveno
roberthalak Yealink jdou obvykle všechny namontovat na stěnu. Ten stojan na stůl se nasadí na telefon na plocho. Varianta je třeba vytisknout nějaký držák na 3D nebo dát třeba telefony na nějakou jednoduchou poličku.
roberthalak Yealink jdou obvykle všechny namontovat na stěnu. Ten stojan na stůl se nasadí na telefon na plocho. Varianta je třeba vytisknout nějaký držák na 3D nebo dát třeba telefony na nějakou jednoduchou poličku.
Poličky by som nerád riešil. Tie Yealinky vyzerajú zaujímavo.
Zkoušeli jsme u zákazníka nejlevnější "hotelový" stolní telefon od Grandstreamu (GHP621) a funguje to dobře, zvuk taky dobrý i odezvy na tlačítka. Držák jde "otočit" pro položení na stůl a nebo pro montáž na zeď. Záleží co od zákazník požaduje.
Podľa mojich skúseností (tisícky nasadených a prevádzkovaných IP telefónov všetkých možných značiek a typov) je vo všeobecnosti najlepší Yealink. Grandstream je oveľa menej vyladený a aj deravejší.
Cina je skoro vsade, a z Yealinku je ju (paradoxne) citit slabsie nez z Grandstreamu. Ci uz su to debug hlasky na konzole, uroven anglictiny v manuali, deravost a dotiahnutost firmwaru...
pixall Ale přece jen má Grandstream sídlo v USA, na rozdíl od komunistické číny v případě Yealinku... Nicméně zrovna u VoIP telefonu v tom nevidím zásadní problém, není žádný problém dát je do separátní VLAN, na firewallu dát block all a povolit jen specificky co je třeba. Co vím tak z toho žádný bordel nikam neleze ani bez toho, ani to nevolá domů kvůli upgrade FW (u modelů co mám nasazeny jsem zatím vždy nahrával stažený soubor).
Pár Grandstream telefonů mám taky, ale oproti Yealinku je to ve stejné ceně min. o generaci pozadu IMHO.
Kdyztak mám asi 30 Yealinků. Úplně novych, nepoužitých, skladem. Rad přenechám. I nějaké PoE switche se k nim najdou.
Pozeral som tie telefóny Yealink a aj podpora pre 3CX vyzerá lepšie ako u Grandstreamu.
Keď by sa použili DECT telefóny sú dve možnost (simulovane na Yealink, ale platí to aj pre Gigasety a iné)i:
pytas sa nas, ci si mas kupit zakladnu a telefon v jednom baliku, alebo osobitne?
Nie,
či riešiť každý telefón s vlastnou stanicou alebo jednu stanicu a ku nej až 10 telefónov.
Kolik umí základna samostatných linek registrovat a kolik hovorů souběžně umí? A jaký je nárok klienta? Kolik tel. čísel (klapek) a souběžných hovorů bude potřebovat? Pokud splní požadavky jedna základna a budou ručky v dostatečné vzdálenosti od jedné základny, tak stačí jedna základna. Pokud je to velký areál, tak jedna základna stačit nebude.
ef To je jasné, bežné stanice dajú súčasne 10 telefónov a 20 hovorov a dosah majú cca 50m v budove (záleží však aká je skladba stien a stropov). A bežné riešenia aj tak nepodporujú "roaming" DECT telefónov, to by sa museli riešiť WiFi telefóny.
Mne išlo skôr o prípad, keď by nastal problém so základňovou stanicou, ku ktorej je viacej telefónov. To sa potom ťažko telefonuje.
📡 Telekomunikace.cz