Asi nasledujíciim dotazem vzbudím trochu kontroverze, nicmene s tím tak nejak pocitam, ze nazory na tuto oblast budou ruznorode
Pred nejakou dobou jsem zahledl, mozna zde na foru, mozna na root.cz, prispevek, tykajici se nejakeho maleho lokalniho ISP, myslim ze nekde z Čech, ktery si jako doplnek k zivemu cloveku na infolince, zavedl i AI voicebota, ktery pomaha s odbavovanim hovoru ve vice vytizenych casech. Nedari se mi clanek vsak dohledat, nepamatuji si ani jmeno toho ISP, abych se alespon pres Google dopatral. Tohoto voicebota meli natrenovaneho tak, ze dokazal odbavit vetsinu pozadavku, se kteryma klient volal, tak jak kdyby se jednalo o ziveho cloveka. Pokud byla nejaka slozitejsi situace, ktera vyzadovala lidskeho operatora, tak klienta ne nej prepojil, pripadne si operator mohl hovor rovnou prevzit. Zivy operator zaroven videl celou predchozi konverzaci klienta s voicebotem a nemusel se tak klienta ptat znovu na to same.
Premysleli jsme prave nad timto vyuzitim take, aby bylo mozno obslouzit vice klientu naraz, kdyz bude zivy clovek, zaneprazdnen hovorem s klientem ktery se dovolal jako prvni v rade. Nekdy se nam pokousi dovolat i 4 nebo 5 lidi najednou a tak by to alespon mohlo urychlit vyrizovani. Neni v umyslu tim zcela nahradit infolinku. Nez se ale neco takoveho nasadi do ostreho provozu, budeme nejprve testovat lokalne na ruznych scenarich, vcetne takovych slozitych, ktere dostanou do kolen i lidskeho operatora 😃
Nevite nekdo vice podrobnosti, o jakeho ISP jde, pripadne jak se jmenuje reseni, ktere vyuzivaji?
Delal jsem si zatim nejaky pruzkum, jake mame moznosti, nasel jsem soft s nazvem "Convo", ktery kombinuje komponenty "Silero TTS" a "Rasa (chatbot)", ktery by mohl vyhovovat nasim potrebam. HW kde bychom to provozovali k dispozici mame. Cilem je totiz provozovat to lokalne, bez zavislosti na serverech treti strany, coz by toto reseni splnovalo.
Snad jsem myslenku rozepsal dostatecne, mozna jeste neco upresnim..Pripadne jake mate vy nazory a zkusenosti se zavedenim AI, jako doplnku k technicke podpore?
Budu rad za jakoukoliv konstruktivni kritiku.