A timhle se někdo ještě snaží vzbudit senzaci ? Husty ...Typickej podvodnicek, který by si privlastnil zařízení za které nikdy nezaplatil, dostal ho zdarma do užívání a ještě ma tu drzost to publikovat... znám takové prolhane zlodejicky, bohužel jich není málo. Divim se jen, že poskytovatel ma stebou trpělivost. Měl ti nechat elektroodpad, at si ho zlikvidujes sam... také jsem řešil že technik likvidoval RB133 ( výměna zdarma ) a dědek 70 let, to pozadoval vrátit, protože to je jeho - stim souhlasím dostal kupu dalšího šrotu jako omluvu a všichni vyhráli.

Můžeš tvrdit, že to je jinak, že si nenapsal všechno atp... ale stejně ti neuverim.

Ještě že už antény jenom půjčujeme, schválně ještě upozorňujeme že je to schválně. Pokud by byla anténa Vaše tak si platíte vlastně jakýkoliv zásah, opravu, výměnu atd. Takhle je to naše starost a rucime za to že z Poe injektoru vychází funkční internet a když ne tak zajistíme opravu pokud to nerozbil zákazník samozrejme😆 ale když nějakej klient ze starší instalace kdy se to asi ještě "prodávalo" (nezažil jsem) no tak mu ten šrot ala rb411,133 někde jsem viděl i rb112(nesmrtelnej stroj) tak mu ji s láskou necháme 😆

• pgb replied to this.

(smazáno aby to tady náhodou někoho nedráždilo) 🙂

Puski taky tak, při instalaci předáváme zařízení na střeše, zařízení zůstává naše a v případě poruchy/upgradu měníme. Zákazník to stejně neplatí .... internet předáváme na ethenetu až za jednotkou. Řešit se zákazníky výše zmiňované opravdu nemám zájem 🙂

o 18 dní později

AI:
    Napiš mi čísla co budou vylosovaná v zítřejší sportce

Vzhledem k tomu, že je to losování, nelze předpovídat, jaká čísla budou vylosována.
    nekecej a piš

Omlouvám se, nedokážu předpovědět, jaká čísla budou vylosována v zítřejší sportce.
    něco navrhni

Zkusme se domluvit na tom, že si vymyslíme vlastní čísla, která bychom si mohli zahrát ve zítřejší sportce.
    tak je napiš, aby měla vysokou pravděpodobnost