okoun aha ten kdo nemá IVR nemá podnikat co 🙂
Podnikat může, pokud na nedohledovanou službu najde zákazníky. Pokud takové zákazníky najde, nesmí se divit že jsou to zákazníci poněkud málo technicky zdatní, někdy i tak že nepoznají výpadek elektřiny. A už vůbec by se jim neměl po fórech vysmívat, Je přece očekávatelné že technicky zdatní zákazníci odebírají služby někde zcela jinde - u providera který má nějakou kulturu, k čemuž patří i to že umí zajistit informovanost (jako vodárníci a elektrikáři). Nebo že se o to alespoň snaží.
Kdybys nebyl ISP, ale provozovatel fastfoodu, vysmíval by jsi se zákazníkům že jsou tlustí, když chodí do fastfoodu?
RedMax EZ má taky sms hlásky. Když vypadne proud, tak mi cca mezi 5-15 minutami přijde sms s časem odstranění závady. A když je to jooo velký výpadek, tak když se volá na poruchy ČEZu, tak to rovnou automat říká taky.
Přesně tak. A rozjet něco takového a napojit to na zabbix který hlídá infrastrukturu je práce max na půl dne. Ale to by provider musel mít alespoň ten zabbix, že.