Niva hnije tu ne.
Co se týče pohodlnosti z pohledu řidiče je na tom transportér o dost lépe než duster. Duster toho prvního jsme měli a nad 130kmh je to fsvorit.
Jasné průjezdnost je milion a jedna, ale proto kluci vozí retezi do nepohody a to potom ta t5 i Vito projede vsechno.
Nám duster nestačí co se týče velikosti. Dovnitř se vleze max 5-7kw honda, a nakládat ji tam sám je fakt vopruz. Nebo co se týče instalačního materiálu sotva tam vejdou dvě 60, a to jsme měli jenom dvousedadlovej.
Do dodávky se vleže prostě kompletně všechno od antén které klidně můžou být 2,5-3M (3m pouze u long verze) nebo cívka rg8 klidně 10 krát, nevím jak bych do dustera řval cívku 7/8" nebo nedejbože jenom 100m smotek. (blbe ale jde).
My potřebujeme vozit v té v autěch dost nářadí a dost materiálu a proto duster nevyhovuje. Jinak souhlasím ze to za ty prachy super kara. Mpcz až budete zas prodávat dej echo jeden bych i pořídil do foroty.
Vito má sice horši průjezdnost než transportéry s uzávěrkou (protože ta el.. uzávěrka co mají vita a nový transportéry je úplně na pikacu), u těch t5 je ta uzávěrka bozi, fakt to vyjede hodne. Ale samozřejmě i tak ty 4koly trpí svou konstrukcí dodávky což je vysoká váha a blbe rozložena u t5 lip než u vita.
Když technik dělá jenom s mw a do auta do nacpe na servis nějaký ódu a lezení tak je to super ale rozměrný věci duster blby. Kluci z konkurenční firmy dostaly dustery a k tomu vozí vozík a na střeše rakev. A to je opruz. Nezastavis u žádný ho obchoďáku, a otáčet se v lese s vozíkem to je teprve kumst, když jsou dvě ráno prší a tma jako v p****. A to se nebavím když je zima, jak vypadají ty věci ve vozíku :-D
Mame 12kw hondy průměrně mají nahrkany okolo 150 moto hodin a ty naše jsou lehce doskrabane z věcí z auta a kluci co to vozí na vozíku je mají komplet rezavý všechny šrouby sváry atd...
Každé auto ma svůj udel, dustera neberu nikomu super kara. A dodávka na naší práci lepší šle cena je u nového vozu 3x vyšší což bohužel tak téže nedovoluje je vyměnit hned po zaruce, to ta návratnost investice by nebyla a opěráky na tyto auta jsou mimo realitu 26tis za t5gp 4motion s nájezdem 60tis ročně je sebevražda když člověk najede s tím autem okolo 70-90tkm.
Kéž by u nás šel do prodeje ten duster pickup to by byla vyhra
A ne jenom jizny amerika.