darklogic minimálně zavádějící mi přijde tvrzení "přišli jste o Barrandovy". My jsem se, pravda pod nátlakem, rozhodli nepřistoupit na podmínky kdy bychom museli o 2,-Kč zdražit všem klientům za to že máme v nabídce kanály Barrandov. Rozhodnutí jsme popisovali v mailech, které jsme svým zákazníkům zasílali a kdo stál o bližší informace dostal o nás. Tak jak jste to napsal může budit dojem, že to to nebylo naše rozhodnutí.
Jinak pokud mám správné informace od některých našich klientů, stále se pohybuje pod 5% zákazníků, kterým kanály Barrandov chybí. Nešlo by se na tuto problematiku dívat opačným pohledem? Tedy že jsme uchránili 95% zákazníků od navýšení ceny o 2,-Kč? Resp. že jsme od Vás nevybrali pro Barrandov 2,-Kč za 95% Vašich klientů.
Možná to vnímám příliš citlivě, ale skutečně vidím velký rozdíl v tom jak se to napíše.