iTomB Tady se musím zastat dkulda. Dá se pochopit, že problém jednoho boxu asi nebudou řešit s vysokou prioritou. Máme v síti stovky boxů a prostě se jednou řekněme za rok nějaký box nepodaří autorizovat neboť zůstane pravděpodobně někde viset. Autorizace boxů jsou navázané na MAC a je tedy při dotazu tohoto typu tu MAC uvést. Když na to spěchám a nedaří se, tak zanadávám a sáhnu do krabice pro jiný kus a dořeším později. Nemyslím, že pokud by se jednalo o celoplošný problém s verzí, tak že by reagovali za 14 hodin po nahlášení.
Myslím, že vyhodnocení priorit problému řeší docela odpovědně a doba kdy nechávali některé věci "vyhnít" se z našeho pohledu poslední víc jak rok neděje.
Mluvím ze zkušenosti spolupráce delší jak 8 let. Provozujeme stovky aktivních zařízení. Datový tok z 4Netu je k nám přes 1 Gibit a to máme vlastní CDN.
Každá platforma má samozřejmě nějaké mouchy a důležitost opravy některých si musíš občas pracně obhajovat, ale asi nic není dokonalé. Na druhou stranu se s tebou o tom alespoň někdo baví.