midnight_man pokud myslíte nabídku 3 kombinovaných balíčku, tak to už umí. Napište jim o nabídku ..

hafieror slyšel jsem od několika našich zákazníků, že jim v tomhle Whalebone pomohl. Není problém případně zkusit.

o 7 dní později

thunder_m dobrý den, kdy vyřešíte na android tv boxu když přehrávám ze záznamu že se často ukazuje klečko a černá obrazovka na načítání, vždy to cca po 2 sec zmizne, live přehrávání je v pohodě, zákazníci u nás se ptají kdy to bude odstraněno? dříve se to nedělo....

Taky se pridam: v posledni dobe po zapnuti boxu a nacteni tv stanice se nezobrazi "ihned" spodni lista s nabidkou poradu a moznosti se prepnout na jiny, drive bezici, porad. Jedna se o android TV box (ten certifikovany). Lista se objevi az se spozdenim cca 10s?, priblizne.
Obecne mam pocit, ze tento box je z hlediska stability asi to nejhorsi, co zatim bylo - cetnost, kdy ho musim vypnout z elektriky, je velka. Rovnez mam podobnou informaci od jednoho zakaznika ... Tim nechci v zadnem pripade hanit nici praci, jen pisu s cim se setkavam. Proto je ani ve velkem zatim nepropaguju. Uvidime zda pomuze upgrade na ten novy android.

o 15 dní později

Sledovani TV - problém přehrávání u nové verze Apps Sledování tv 2.0. na Tv Samsung modelová řada 2020.
Aplikace načítá TV stanici i několik minut a když náhodou nezamrzne a pustí daný program tak hraje bez zvuku.
Děla to jen u některých stanicích od AXN , Discovery ,AMC, Eurosport,Nova sport,děcké stanice atd. , jen na ČT,Nova,Prima to nedělá.
Máte někdo stejný problém při přepínání tv stanic či zpětného přehrávání ? Net připojení odzkoušeno přes několik poskytovatelů a aplikace v televizi se chová stejně. Kontaktoval jsem sledování tv a bylo mi zděleno ze se to stává , když máte pomalej internet. Na něco se to svést musí , že...... Používán mimo jiné také mediální box Evolveo M8 4K , s androidem 7.1 kde sledování tv slape na 100% , žádné výpadky rychlé načítání , jen zapotřebí dva ovladače.

Zdravim, registruju stejny problem.....pokud pouziji STB tak vse ok, u Samsung sledovanitv 2.0 se obraz po nejake dobe kouse...

Koukal někdo dneska na formuli 1 (5.7. od 15 hod sport2)? Mám tu info, že se to sekalo a byl proměnlivý obraz, tak jestli máte někdo podobnou zkušenost. Bylo to na android box IV, proxy máme v síti.

    hafieror Zrovna tohle asi nebyl přímo problém sledovani.tv. Sekalo se mi to i na skylinku.

    • gemb replied to this.

      Nekolikrat jsem psal na kontaktni email sledovani tv, na prvni dotaz se mi nekdo ozval, na dalsi uz ne. Asi nemaji cas...... Penize si brat za nefunkci sluzbu jim neni hamba , ale neco resit to ne....... Che je neustale bombardovat at se snazi aplikaci 2.0 pro nove TV Samsung dotahnout do funkci verze. Mam od nich plnou TV skladbu programu (maxi) a skoro polovina se seka nebo nejde nacist. Drive bylo mozne stahnout dve verze, kdyz nekomu nesedela ta nova, bylo mozne stahnout tu starsi verzi, ted uz ne. Taky se obcas stane ze se apps sama odsebe odparuje a je treba znovu sparovat s uctem. Klidne v pulce filmu, neskuzecne!!!!!!???? Tak hodne zdaru a nervu na NOVE Apps 2.0 od Sledovani TV.

        ludvik alebo sa to sekalo na skylinku a zdrojovy stream maju zo satu takze bol taktiez rozbity 🤣

        A furt dokola :-D Zlaté DVB-T/2, které zde v kraji na jihu má všechny české a slovenské kanály zdarma a výpadek tam nikdy nebyl při jakémkoliv počasí...

        Problem byl s feedem od poskytovatele. sledovanitv ani skylink to neovlivnilo.

        Neřeší to problém s DNSkama po aktualizaci Samsung? Když se DNS načtou automaticky tak se na pozadí používají DNS Samsung a dost sledovanitv zlobilo. Kde byl problém a napsal sem je ručně, tak problém zmizel.

        tak ty dnska zase vrať na automatiku jestli to zase bude dělat. Nastavovat cokoliv u usera doma na manuál je zlo.

        Ale jinak pěkné, že? řešíme DNS over TLS, nakonec nestačí a řešíme DNS over HTTPS což je zdá se ještě "horší" a pak si přijde velký výrobce zařízení a posílá si dotazy DNS přímo k sobě takže se beztak ví kam kdo leze atd.. paráda 😎

        o 11 dní později

        Já mam zas problém po koupení new tv Samsung TU8502 (2020), že po zapnutí aplikace mi nepustí poslední sledovanou stanici. Spouští se mi to z „POKRAČOVAT V SLEDOVÁNÍ" což je asi správně, ale tam mám neustále naházené pořady, které jsem nekoukal a hlavně jsou to pořady třeba i 15 hodím, zpětně a tak se musím pokaždé v EPG domačkat až na aktuální čas... Zkoušel jsem už snad vše, ale nic nepomohlo. Jediné co mi ještě zůstává zkusit je časové pásmo v tv, které mám GMT0 pro nás je to GMT+2, ale nejde mi to změnit, položka je šedivá...
        Na druhé tv Hisense 7500 kde mám starou aplikaci, žádné problémy nejsou, ani v mobilu, pc a mmc...
        Kontakt s podporou je docela v pohodě, párkrát mi u volali i psali, ale poslední info mám, že je nějaký problém ve spojení Samsung 2020 a jejich apka, tak to snad nějak zvládnou chytré hlavy...
        Neví někdo aspoň jak na tu změnu časového pásma?

        o 2 měsíce později

        aktualne jim nejde web a android aplikace v mobilu se neprihlasi ... info linka hlasi ze na tom delaji

        Řešili jsem zasekávání aplikací v STB - menu většinou fungovalo, ale prostě nebylo možné přepnout program. Dělalo nám to jen u nějakterých klientů, ale zato poměrně pravidelně. Postupně jsme vysledovali, že to dělá především u důchodců, kteří jinak internet využívají velmi málo a rovněž že to dělá po delším čase co STB běží (řekněme do půl hodiny se to nestalo nikdy).
        Nakonec jsme našli příčinu v našem NATu - NATujeme klienty za větší pool adres, pokud klient nemá navázána žádná spojení, vytimeoutuje jeho záznam a při navázání nového spojení se velmi pravděpodobně stane, že klient bude NATován za jinou IP adresu. Protože video ke klientům teče z místního CDN serveru, který je uvnitř sítě (klienti k němu nejdou přes NAT) dochází právě u těch jinak málo aktivních klientů ke změně adresy "za provozu" a aplikace SledovaniTV si s tím zjevně neporadí. Máme takové chování víceméně potvrzené, jen prozatím nemáme informaci, zda se to bude nějak řešit.
        Je mi jasné, že náš NAT je poměrně specifický a stejný problém bude mít málokdo, na druhou stranu změna IP adresy za provozu nemusí být zase tak neobvyklá (ať už je to jen rekonfigurace, přepnutí na záložní linku...) a dít by se to nemuselo (např. rekonfigurace NATu vám poměrně pravděpodobně "zasekne" spoustu STB).

        Ne ne, taky nám to klienti reportují.

        📡 Telekomunikace.cz