Je to tak jak zde někteří povídají. Den bez internetu a myslím, že bych byl linčován. Ale také pravdou je, že by to přežili. K tomu CERMATU. Když se měly včera odeslat vysledky z anglického jazyka, tak to stejně nešlo. Volali mi, že chtějí přistup na WiFi a já se jim snažil vysvětlit, že tím si asi nepomůžou, když je problém u Cermatu.
Jinak o to SLA mi ani tak moc nejde, ale spíš trochu zjistit jak ten obchoďák funguje a jak dobře funguje T jako celek. Z celé tyhle jejich akce jsem si mohl udělat krásný obrázek. Máme dvě budovy a na obou budovach máme jednoho poskytovatele. Takže jsem chtěl logicky to samé po T.
Budova 1 měla dokopáno a trubičky uvnitř. Budova 2 měla trubičky zakopane jen venku a i přesto mi obchoďák tvrdil jak mu v systému svití jen budova 2 jako aktivní a že na jedničce mi službu nemůže nabídnout. Takže pravý opak toho, co byla realita. Trvalo 3 měsíce než to v systému opravili, aby mi mohl vygenerovat nabídku. Do ty doby mi ji nemohl dát.
Takže jsem nabyl dojmu, že on je tam zbytečný a nabídky může rozesílat automaticky systém. Ono to totiž i tak vypadá.
Přiště se ho zeptám, co se stane s cenou až vyprší promo nabídka 12M.