zero Volnoběžka = při plynu staženém na volnoběh pojede jen motor, kompresor se točit nebude. V okamžiku kdy klesne tlak, sepne se ten pilotní ventil, uzavře se odlehčovák v něm (a asi i ventily v kompresoru), přidá se plyn, s roustoucími otáčkami sepne volnoběžka => kompresor se bude rozbíhat do tlaku a bál bych se, že to motor nemusí utáhnout.
Pokud vynecháš volnoběžku tak se bude kompresor točit pořád, ale na volnoběh (při dostatečném tlaku ve vzdušníku) nebude tlačit (bude foukat buďto do otevřeného odlehčováku nebo bude mít otevřené ventily). Po uzavření odlehčováku a přidání plynu tak je kompresor v pohybu = není to taková rána na motor...
Takto je řešený ten WFK9 - při dostatečném natlakován vzdušníku pilotní ventil stáhne plyn a otevře ventily ve válcích kompresoru - je tam jen pilotní ventil bez odlehčovacího, je tam možnost ručního ovládání odlehčení (což může být potřeba pokud se kompresor startuje s částečně natlakovanými vzdušníky nebo když nechci aby tlačil ale taky se mi nechce chcípat motor....)