pintero Děkuji za názor dosvědčující výše vzpomínanou úroveň 😄

Tak hlavně, že se nikdo neozval, že je to offtopic, a cpali jste mu zpoplatněnou veřejku 😄 Až na @iTomB někdy před hodinou.

    zdeneksvarc Už jsem toho v podnikání zažil dost a tady na fóru za 15 let tak trochu také, sr** se s nikým nebudu...
    viz. můj profilový obrázek 😄

      pintero Jenomže takhle mluvíš, protože nevystupuješ svým jménem, ale anonymní přezdívkou. Teď si představ, že seš tady pod svým jménem / firmou a čtou to tví zákazníci 😄

        Proto by to melo byt forum jen pro ISP, at si tu v klidu muzeme rict, co si skutecne myslime a neohlizet se, jestlli to necte nejaky zakaznik.

        Btw. ze stejneho duvodu nebyly nikdy na tebou poradanych konferencich porizovany videozaznamy.

          darklogic Jsem přesvědčenej, že v případě autorizace by mínusy převažovaly plusy. Mně se tohle vlákno líbí, dává zpětnou vazbu. Dá se vzít, použit a příště bejt vstřícnější a kompetentnější. Nejen na fóru, ale k zákazníkovi jako takovému.

          Promin Zdenku, ale rady jsme mu tu dali a on jasne rekl nechci platit.
          Ngrok je zdarma? Od kdy?

            Pekna sluzba, ale musi k tomu bezet neustale pocitac s tou aplikaci, coz je jasne.

              ladik Nikoho nenapadlo se žadatele ptát, jakou službu chce vystrčit ven, takže nevíme, zda-li mu to stačí nebo ne.

              Hlavně mám dojem že tazatel už neví o čem je tu řeč :-D
              Můj pohled na věc je ta že dodal málo specifikace a tak je zbytečné dávat energii do výsledku protože ten neznámé.
              Bohužel pro tazatele specifika na to chci pomoci a vše aby bylo zadarmo, ideálně pomalu půl céčka tu vidí čtenáři z řad ISP. A kdo na vlastní AS tak ví že takový požádávek není zadarmo.
              Asi všichni dobře víme že poskytovatel mu určitě je schopen službu poskytnou, ale nejspíš za úplatu s kterou se tu ztotožňuje většina. Pokud má poskytovatele a není to Black přípojka, jinak to každý poskytovatel musí umět zařídit. A vše je otázka peněz, za peníze v Praze dům umíme všichni.
              Pomocí zdarma horko těžko když k položené otázce nebyly dodány podklady.
              Trochu mi to připomíná poradnu IT na lidé.cz
              A jak napsal Zdeněk, pouze to tu vyostřilo ve western názoru.

              My ji poskytujeme ke službě na vyžádání gratis, ale chceme vědět zda s tím zákazník umí nakládat a k čemu ji chce. Potom ji ochotně zapujcime. Ve většině případů ji opravdu zákazník nepotřebuje a když ho upozorníme na rizika s tím spojená tak už ji většinou ani nechce protože dojdeme že to umíme jinak a vyřešíme to.
              U ostatních dodáme, většinou i nakonfigurujeme a pokud to není pouze od stolu, necháme si tu práci zaplatit. Zvažují že by jsme ji měli zpoplatnit všem, ale zatím pouze úvaha. I tak src NATem plytvame verejkama i na malé množství zákazníků, abychom si vyloučily hromadu problémů s NATem spojených. Ale stále to považuji za bezpecnejsi než tupě posílat verejky všem když máme sto postavenou na hračkách a koncové zařízení Mikrotik, ubiquiti, TP-link trpí velkým množstvím backdooru.

                zdeneksvarc Budu stručný: zákazník je pro mne člověk, se kterým mám obchodní vztah, odebírá mé služby (zboží) a za domluvenou cenu je ve lhůtě splatnosti platí...
                Pokud budou se mnou chtít mí zákazníci komunikovat (a nebo já s nimi) použijeme k tomu standardní cestu telefonem, emailem, dopisem, osobně, nebo přes právníka. Vždy bude komunikace transparentní, já budu vystupovat pod svým jménem, oni také.
                Toto fórum se jmenuje ISP fórum. Chápu to jako Internet Service Provider fórum, fórum pro poskytovatele internetu.
                Nevidím jediný důvod, proč by tu měl kdokoli z poskytovatelů komunikovat s někým jiným, než zase s poskytovateli internetu, a ještě k tomu pod svým skutečným jménem, když ostatní (tím myslím zákazníky - koncáky) jsou tu pod nicneříkající přezdívkou.
                Před časem, když jsi se snažil abychom tu vystupovali svým jménem jsem nebyl v zásadě proti, ale pouze pokud bude sekce pro poskytovatele skrytá. To se nestalo a dost lidí ISP opustilo, většinou ti, kteří dokázali dát cenné rady.

                  pintero Nevidím jediný důvod, proč by tu měl kdokoli z poskytovatelů komunikovat s někým jiným, než zase s poskytovateli internetu

                  Však to je ok. Pokud nevidíš důvod, není třeba se znepokojovat. Pokud poradíš blbě, tak se ale nevymlouvej, že sem zákazník neměl lozit.

                  pintero Před časem, když jsi se snažil abychom tu vystupovali svým jménem jsem nebyl v zásadě proti, ale pouze pokud bude sekce pro poskytovatele skrytá.

                  Pochop, že webové fórum je textový záznam sám o sobě. Nikdy nebude anonymní, pouze pseudonymní. To je zrádně málo. Nikdy nepřinese výhody, které by převážily nevýhody.

                  pintero To se nestalo a dost lidí ISP opustilo, většinou ti, kteří dokázali dát cenné rady.

                  Mýlíš se. Člověk, který dokáže dát cenné rady, rád je dá veřejně. Ovšem nebude ztrácet čas mezi lidmi, kterým ujíždí vlak, přičemž mají plnou hubu trapnejch výmluv.

                    zdeneksvarc To poslední není určitě na mě, že ne... 🤣
                    Osobně se necítím na to že by mi ujel vlak... Jediný čemu se mi nelíbí čelit (dokážu to, ale nechci...) cenám v panelácích za 95,-Kč.
                    Tenhle rok jsem si koupil auto, tak možná příští rok koupím JCB a naučím se s bagrem 😄

                      pintero To poslední není určitě na mě, že ne... 🤣

                      Pevně věřím, že to není tvůj případ 😄 Bagru zdar ✊

                      o 23 dní později

                      cheprer dodal málo specifikace

                      Dobře, klidně pošlu další podrobnosti, ale očekával jsem, že to není potřeba.

                      📡 Telekomunikace.cz