Proč to neřešíš s technickou podporou TP-Linku?
VDSL modem
- Upraveno
Jestli chceš napiš SZ s adresou a my ti nabídneme VDSL linku ukončenou terminátorem.
Jinak na aukru se dá koupit spousta VDSL modemů za pár kaček, které lze přepnout do bridge. Tak hledej, studuj, zkoušej, stejně jak to děláme my.
Pokud na to nemáš čas, nebo chuť, prostředky, tak jak jsem psal, pošli SZ s adresou.
- Upraveno
goblajz Ono se to řeší: https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/225790?page=1
Ale vypadá to, že se to jen tak nevyřeší a nemůžu jim dělat testera furt. (+ se to řeší po mailech kdy TPLINK vytváří pro to lidem tickety a kolují tak různé beta firmwary).
(a to by se mohlo hodit i teda i místním ISP jako info, protože s VR2100 evidentně může být problém - moje zkušenost)
sacnok Těch modemu je celá řada. Samozřejmě, že studuji a hledám nějaký vhodný modem do bridge. Proto se ptám mezi mazáky i tady, protože věřím, že tu má někdo s nějakým takovým HW zkušenost a nenaletím na nějaký mizerný chipset či jiné problémy.
Pochopitelně díky za nabídku. Terminátor je konečně výborný nápad a nejraději bych ho nějak ztopil, ale to bych CETINu neudělal, mám s těmi techniky super zkušenost.
Moje zkušenosti:
než mi po dvou letech zdechl Comrend VR-3022 od Vodafone, v bridge módu mi běhal naprosto stabilně. Dokonce i tehdy, když mi Vodafone asi na dva týdny pustil rychlost 50/5. Dokud jsem modem provozoval ve standardním režimu, vydržel jen pár týdnů a zasekl se.
Aktuálně jedu na ZTE ZXHN H267A opět v bridge módu na lince 20/2 a nevím o něm.
Na několika místech na linkách 20/2 provozujeme Zyxel VMG1312_B30B ve standardním režimu a nekoušou se, uptime stovky dnů.
Nejlepší zakončení je opravdu Terminátor - CETIN ho mají "vyladěný" na vlastní infrastrukturu.
Pokud máš možnost, tak bych odešel od 02 a přešel napříkald k již zmiňovanému Metronetu (i já osobně jedu přes MetroNet), kteří mají Termínátor, IPv4 veřejku a blok IPv6 v ceně tarifů.