stepan_benes Názor našeho právního zastoupení.
Pro nás měsíční cena tarifu není jen samotný přístup k internetu. Je to souhrn všeho co k tomu je potřeba.
Tedy prijimac, kabel, zdroj, wifi atp... pokud tedy nedojde k vrácení našeho HW, stále službu zakaznik cerpa a já za ní chci zaplatit.
Ten OKU kód dle našeho názoru slouží pouze pro zjednodušení přechodu, tedy aby spotřebitel nezůstal bez připojení ( ikdyz se to tak snad děje i bez tohoto nastroje ), protože je snad běžné, že si domluvím někoho jineho, ten mi službu aktivuje a poté ukončuji starou službu.
Každopádně až nastane situace, kdy budeme nuceni trvat na dodržení VOP a smluvních podmínek, půjdeme do sporu a uvidíme zda si svůj názor obhajime, nebo ne.
Pokud ne, prostě při tarifu za 500Kc, dáme k dotované ceně +500Kc, který pokryje výpovědní lhůtu, ve které nám bude vrácen náš HW.