Add to Tamagoči a současné EV - nenechte se vysmát, to byla tak doba 25+ let zpět a ne dneska. Dneska, když se Musk pohádá na X s někým, tak druhý den máte přeinstalovaný SW ve svých Teslách podle toho, jak moc se nasral. :-)
Tenkrát, to člověk po celonočním pomalém nabíjení (jiné ani nebylo) za chladného rána v Škoda Eltra 151E vyrazil od Brna po D1 ku Praze volným tempem, u Jihlavy bouchnul šampáňo (už i jen kvůli snížení hmotnosti) a u Humpolce hledal místo k zastavení s pobízením kolegyně, ať si pushupku trochu přizvedne a zkusí stopnout náklaďák, zda by nás nepopotáhl. Hlavně nezastavit Avii, ta se zastavila na rovině, když ji tam člověk vrazil dobíjení (rekuperaci to ani původně nemělo, to bylo samo domo), také odhad dojezdu byl budík s charakterem přesýpacích hodin... A to jsme měli ještě experimentální dvoukusovou sérii, který byla proti "sériové" 151L o dost napřed (nu, po větru to ujelo 150 km, když jsme to před pár lety dávali pryč, tak dojezd byl asi 10 km). Akorát historkami o mrznuzí v koloně na dálnici nemůžu sloužit, s tím problém nebyl, mělo to benzínový bufík s 5 l nádrží (ale ty ksichty na benzínce, když se to jelo naplnit).
Tenkrát první věcí, po přejetí prvního páru chodců ve městě, tak bylo doplnění vrčáku simulujícího bublání volnoběhu Lamborghini Countach...