- Upraveno
kamilj Především v automobilovém průmyslu se situace prudce zhoršuje.
Naopak. Situace se zlepšuje, protože jsou na trhu konečně auta bez emisních a jiných kurvítek, které nemusí každoročně na garančky, servisy, oleje.
kamilj Především v automobilovém průmyslu se situace prudce zhoršuje.
Naopak. Situace se zlepšuje, protože jsou na trhu konečně auta bez emisních a jiných kurvítek, které nemusí každoročně na garančky, servisy, oleje.
To jsem rád, že jsi spokojen. Uvidíme kam to povede.
Vymezeni. Já nejsme proti elektroautům, ale jsem proti tomu, jakou formou svazáci chtějí donutit lidí, doslova nahnat lidi, aby si koupili voňavé, čisté, myšleno bezemisní (lež) elektroauta i za cenu zničení průmyslu v Evropě.
Navíc většina naší populace nejsou zbohatlíci, aby si dovolili elektroauto.
Bez injekcí - dotací to nejde. Svazáci už musí všechno dotovat, aby se ta jejich ekonomika nezhroutila.
to fakt ne. Zkrachují protože mají nízké marže na čemkoliv, i na EV. Je to snadné, Tesle stačí prodat jedno EV ale VW musí prodat čehokoliv 10x tolik. A nebavím se o cenách u dealera.
TTT V Německu udávájí směr občané
Tomu nevěřím, že udávají směr. Ale Němečtí občané hlavně svým velkým lhaním podvedli sami sebe a uřezali si pod sebou větev. Teď je otázkou co se stane až dopadnou a jaký vliv ten pád bude mít i na nás. Mluví se i o dopadu na Škodu auto Česká republika. Nemyslím si, že v Německu neoperují oligarchové.
Rozuzlení příchází...
EU nemoze konkurovat svojim pracovným trhom číne...tomu snad všetci chapete. Toto dobre neskončí..... Akurát dnes je to ako vo filme "dont look up"
///btw po VW má problemy BOSCH, INA-schaeffler, rátajte že budúci rok to bude hlučnejšie...na tieto firmy je naviazaných XXXXXXXXXXXXX dalsich firiem....
kamilj tak už se v tom nějak ztrácím, tak udávají směr občané, nebo oligarchové a koho že je dobrý poslouchat? Oligarchy nebo občany? Nebyla by nějaká podrobná tabulka, třeba podle země, roku a typu vlivné osoby/strany? Hodně by mi to ulehčilo práci s tím, chápat, co vlastně chcete, tím co píšete, říct...
midnight_man tak říká se tomu strukturální změna ekonomiky, je jasný že když zedník, co ho předělali na šroubovák v autofabrice, bere víc než borec z výzkumáku, co vymýšlí LLM, bude časem tendence ho vyměnit za někoho / něco, co bere o dost míň. A klidně můžou bejt v odborech, mávat rudou vlajkou a stávkovat. Pošťáci, co vozili informace napsaný na papíru, už taky dneska nejsou moc potřebný...
P.S: pepíky kteří ještě nepochopili, že jezdit v EV je 10x levnější a radši syslej svoje prachy do cihel v garážích (páč je to přece investice), namísto aby si koupili EV, asi nemá cenu vůbec řešit...
hapi Tesle stačí prodat jedno EV ale VW musí prodat čehokoliv 10x tolik.
V tom případě je asi něco špatně.
TTT tak říká se tomu strukturální změna ekonomiky
TTT Skôr som narážal na to, že nemecký pracovník vo VW stojí fabriku násobne viac ako v číne. Je tam iná kultúra a pracovná disciplína. Tým pádom je logické že nemôže EU konkurovať....a ani môcť nebude. Činania sa zobudili, začali vyrábať "schopnejšie" autá......a je problém.
Že tie čínske ložiská a komponenty sú také polo-šmaty sa bohužiaľ dozvedia ludia tak o 5 rokov. Zatial EU príde o svoj priemysel
My ľudia ktorí sa motajú v automotive vidíme kvalitu tých dielov MG, BYD a podobne..... Ak teraz niekto hromžil na europske nove auta ktore posledne roky vydržia menej čo menej, na týchto činskych si zgustnú.
midnight_man EU nemoze konkurovat svojim pracovným trhom číne
My Evropané nemůžeme konkurovat pracovnímu nasazení Číňanů. A navíc nás válcují i v to IQ.
Velmi dobře ten to problém ukazuje dokumentární film.
Americká fabrika 2019
Doporučuji. Je to střet dvou kultur. Dokument popisuje obrovské naděje spojované se znovuotevřením zchátralé továrny v Ohiu čínskou společností. Americký sen, ale možná čeká pád kvůli kulturním odlišnostem.
kamilj ano presne tak!
To s tým EV bude nekonečný boj rôznych sociálnych vrstiev chlapi. Už si to prosím Vás uvedomte, že sa nikdy nezhodnete!!!!!!!!!! NIKDY! Pretože sme tu všetky sociálne vrstvy. Od majitelov velkých firiem, ktorí nikdy nemajú auto staršie ako 4-5 rokov, možno ani 3 nie"? Až po posledného technika, ktorý nikdy nové auto nemal...a ani mať nebude a bežne jazdí dnes na forde focus z 2008meho roku s 250.000km.
Kde tu chcete prísť k nejakému konsenzu?!
Ak sa k tomu postavím ako človek ktorý má 50.000 na nový kodiaq a som spokojný s tým dojazdom a obmedzeniami ktoré to má (áno nepotrebujem jazdiť viac ako 400km týzdenne) tak si určite kúpim EV!
Ak sa k tomu postavím ako človek, ktorý má budget na auto 3-7 tisic eur ...čo sú autá ktoré sa najviac, najlepšie predávajú (lebo sociálna vrstva) tak v tom prípade nikdy pre mňa EV nebude. Pretože kým to EV spadne na cene pod 10.000€ bude viac menej nepoužiteľné, prípadne to bude časovaná studňa na peniaze.
Dnes 3ková octávia ktorá stála v 2014tom nová 30.000€ stojí 4500€, má 250.000km a slúži bežnému človeku. Či to takto bude masovo s EV neviem, ale som skôr pesimista ako optimista. A mám dôvod, robím v tom
Díky za Váš střízlivý pohled.
Máte pravdu, že se neshodneme. To je fakt.
Já se na ten přechod spalovák - EV, který se jen tak nedokončí dívám hlavně z pohledu financí.
Já mám auto na CNG a LPG a jezdím za velmi slušné celkové náklady. Ještě jednou celkové náklady. Nemusel jsem investovat do auta za 1.200 000,- Kč, do fotovoltaiky a k tomu natahoval ruku ať mu to druzí částečně zaplatí. Ti druzí, kteří si EV nikdy nepořídí, protože ekonomika. Ekonomika, která se rok od roku, měsíc od měsíce zhoršuje to je další fakt. Jsem zvědav jak dokáže někdo i v zimním období jezdit 10x levněji.
midnight_man ale to nám řekne až čas jak to bude. Ona ta trojka oktáva s 250ti na hrbu může být taly velký špatný a díra na peníze.
📡 Telekomunikace.cz