• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

Když už se tady diskutuje.
Nevíte někdo náhodou jak koupit novou ID.4 z německa ?
Mají tam teď cenovku okolo 34 000 s DPH.

    onas Nebude jednodušší si tam to auto prostě zajet koupit? Jsme v EU, z hlediska papírů by to neměl být problém.

    jcltm blokova vynimka...ale v pripade uplatnovania zaruky robia okolo toho extremne problemy.....a je problematické dokazovat dodrzanie technolických postupov výrobcu 🙂 Vzdy nieco najdu...

      midnight_man No já když vidím co jsou schopny provést autorizované servisy, tak vedle toho je lepší každý druhý garážník...

      Podobné plány mají i ostatní vč. Tesly, takže spíše než game changer to bude jen jeden z účastníků hry v tomto levelu.

        darklogic jo tím lépe škoda že tohle tu už nebylo dříve..

        Škoda měla EV vozidlo v kategorie okolo půl mega už mezi lety 2019-2020. Citigoe iV (VW platforma New Small Family / MQB) mělo zaváděcí cenu 429t Kč.

        okoun Hezká nakupni taska do mesta jako citigo,ale pekne draha..Nedovedl bych si predstavit jet stím s rodinou nekam dal....

          Ale ve výsledku ta nákupní taška stačí 70 - 80 % obyvatelstva na uspokojení jejich potřeb.
          Chápu , že jako jediné auto v rodině to nestačí, ale jako druhé je to vcelku dobrá volba.
          Jinak k té ID.4 z německa je problém co mám informace , tak to chtějí prodat jenom německým rezidentům.
          Bohužel informace nejsou potvrzené.
          Cena té ID.4 by měla být cca 730 tis kč bez DPH a pokud by se na to dala nějakým způsobem uplatnit dotace, tak se pohybujeme okolo 550 - 600 tis. kč bez DPH.

            Škoda Epiq je ze skic povedené auto. Velikost kufru je fantastická. Problém je platforma MEB-Small.

            To auto je technicky zastaralé, přestože ještě nepřišlo na trh. Prostě není možné plánovat moderní elektrické auto na rok 2025 s archaickými krámy jako PTC ohřívač 😤 Velkoformátový hliník taky nejspíš nepoužijí, ale na tak malém autě se váha komparativně možná ztratí. Jenže až postavíme Epiqa vedle TM2, bude to jak Nokia 3310 vs iPhone 15.

            okoun "podobné" samozrejme.jako rodiiny vuz bych si ani jedno nekoupil... a jako druhy mozna to citigo protoze cena a za 4 roky bych ho poslal dal za par kacek a koupil si dalsi novy coz utoho ID by to cenove nevychazelo abych si kazdych x let kupoval novy auto.

            Střípky do mozaiky elektromobility.

            Úraz elektrickým proudem. Kocovina z bateriových aut se šíří autoprůmyslem
            https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobily-odklad-eu-spalovaci-motory.A240319_124129_automoto_lobl?zdroj=vybava_idnes

            Myslím, že tento rok 2024 bude posledním výhodným nákupem elektromobilů v ČR.

            Němci skončili s dotacemi na elektromobily a my začínáme.
            Dotace na elektromobily: Podmínky v roce 2024 pro firmy a podnikatele
            https://www.e15.cz/dotace-elektromobil-2024-2025

              kamilj hezke je ze na dotaci si musis vzit uver a platit uroky,ikdyz na to auto mas cash a mohl bys sis ho koupit hned za prodavanou cenu mínus dotace...

                kamilj Střípky do mozaiky elektromobility.

                Střípky do mozaiky od řidiče, který EV nevlastnil nebo dokonce ani neřídil?

                Co jste nakonec za dotace vybrali? Napřed jsem chtěl Dacii Spring, na vození wifin přes kopec ideálka. Ale odradil mě celkem malý výkon a hlavně dost špatné bezpečnostní testy Euro NCAP. Takže asi půjdu do MG4, sice příplatek cca 145 tisíc, ale zato o hodně muziky více. Snad ten jejich SW ještě doladí.

                O střední/vyšší třídě jsem nepřemýšlel, jednak do toho budu sedat špinavý s nářadím a za další při vyšší ceně rychle klesá procentuální příspěvek, protože je max 200 tis. na M1. I-když trojka od Tesly mě chvíli oči tahala 😃

                • cmgn replied to this.

                  📡 Telekomunikace.cz