jestli tomu vydrží cena 630K Kč s DPH tak to bude docela slušnej game changer, uvidíme...
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
Podobné plány mají i ostatní vč. Tesly, takže spíše než game changer to bude jen jeden z účastníků hry v tomto levelu.
- Upraveno
Škoda měla EV vozidlo v kategorie okolo půl mega už mezi lety 2019-2020. Citigoe iV (VW platforma New Small Family / MQB) mělo zaváděcí cenu 429t Kč.
- Upraveno
Ale ve výsledku ta nákupní taška stačí 70 - 80 % obyvatelstva na uspokojení jejich potřeb.
Chápu , že jako jediné auto v rodině to nestačí, ale jako druhé je to vcelku dobrá volba.
Jinak k té ID.4 z německa je problém co mám informace , tak to chtějí prodat jenom německým rezidentům.
Bohužel informace nejsou potvrzené.
Cena té ID.4 by měla být cca 730 tis kč bez DPH a pokud by se na to dala nějakým způsobem uplatnit dotace, tak se pohybujeme okolo 550 - 600 tis. kč bez DPH.
Škoda Epiq je ze skic povedené auto. Velikost kufru je fantastická. Problém je platforma MEB-Small.
To auto je technicky zastaralé, přestože ještě nepřišlo na trh. Prostě není možné plánovat moderní elektrické auto na rok 2025 s archaickými krámy jako PTC ohřívač Velkoformátový hliník taky nejspíš nepoužijí, ale na tak malém autě se váha komparativně možná ztratí. Jenže až postavíme Epiqa vedle TM2, bude to jak Nokia 3310 vs iPhone 15.
kozlicek za id4 za 880 pro koncaka.Uzasne.
Pokud bych uvažoval o elektrickém veteránovi, tak spíš Fisker Karma nebo první generaci Tesla Roadster.
Střípky do mozaiky elektromobility.
Úraz elektrickým proudem. Kocovina z bateriových aut se šíří autoprůmyslem
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobily-odklad-eu-spalovaci-motory.A240319_124129_automoto_lobl?zdroj=vybava_idnes
Myslím, že tento rok 2024 bude posledním výhodným nákupem elektromobilů v ČR.
Němci skončili s dotacemi na elektromobily a my začínáme.
Dotace na elektromobily: Podmínky v roce 2024 pro firmy a podnikatele
https://www.e15.cz/dotace-elektromobil-2024-2025
kamilj Střípky do mozaiky elektromobility.
Střípky do mozaiky od řidiče, který EV nevlastnil nebo dokonce ani neřídil?
Co jste nakonec za dotace vybrali? Napřed jsem chtěl Dacii Spring, na vození wifin přes kopec ideálka. Ale odradil mě celkem malý výkon a hlavně dost špatné bezpečnostní testy Euro NCAP. Takže asi půjdu do MG4, sice příplatek cca 145 tisíc, ale zato o hodně muziky více. Snad ten jejich SW ještě doladí.
O střední/vyšší třídě jsem nepřemýšlel, jednak do toho budu sedat špinavý s nářadím a za další při vyšší ceně rychle klesá procentuální příspěvek, protože je max 200 tis. na M1. I-když trojka od Tesly mě chvíli oči tahala
- Upraveno
Levný elektrický volkswagen přijde v roce 2027. Rok po ID.2all
Podle finančního ředitele koncernu Volkswagen Arna Antlitze se firma dívá i po možných partnerstvích s jinými automobilkami, aby dosáhla lepší ekonomiky výroby z jejího vysokého objemu. Potenciální partnery nicméně nejmenoval.
Přeloženo do češtiny: Z pohledu konkurenceshcopnosti máme trestuhodné Takže teď budeme do roku 2027 podporovat ohavné články na elektromobily, abysme získali čas spojit se s klukama z
Naučili se velkodlívání hliníku. Robotizaci výroby. Vymysleli TČ s možností ztrátovém módu. Zredukovali
hladové krky dealerskou síť. Pak obrátíme zase o 180 stupňů. Budeme tvrdit, jak je elektromobilita znovu skvělá