kamilj Střípky do mozaiky elektromobility.
Střípky do mozaiky od řidiče, který EV nevlastnil nebo dokonce ani neřídil?
kamilj Střípky do mozaiky elektromobility.
Střípky do mozaiky od řidiče, který EV nevlastnil nebo dokonce ani neřídil?
Co jste nakonec za dotace vybrali? Napřed jsem chtěl Dacii Spring, na vození wifin přes kopec ideálka. Ale odradil mě celkem malý výkon a hlavně dost špatné bezpečnostní testy Euro NCAP. Takže asi půjdu do MG4, sice příplatek cca 145 tisíc, ale zato o hodně muziky více. Snad ten jejich SW ještě doladí.
O střední/vyšší třídě jsem nepřemýšlel, jednak do toho budu sedat špinavý s nářadím a za další při vyšší ceně rychle klesá procentuální příspěvek, protože je max 200 tis. na M1. I-když trojka od Tesly mě chvíli oči tahala
Levný elektrický volkswagen přijde v roce 2027. Rok po ID.2all
Podle finančního ředitele koncernu Volkswagen Arna Antlitze se firma dívá i po možných partnerstvích s jinými automobilkami, aby dosáhla lepší ekonomiky výroby z jejího vysokého objemu. Potenciální partnery nicméně nejmenoval.
Přeloženo do češtiny: Z pohledu konkurenceshcopnosti máme trestuhodné Takže teď budeme do roku 2027 podporovat ohavné články na elektromobily, abysme získali čas spojit se s klukama z
Naučili se velkodlívání hliníku. Robotizaci výroby. Vymysleli TČ s možností ztrátovém módu. Zredukovali
hladové krky dealerskou síť. Pak obrátíme zase o 180 stupňů. Budeme tvrdit, jak je elektromobilita znovu skvělá
Cokoliv s motorem B58B30M2. Auta na baterky, kromě plugin Hybridu jsou předraženým nepraktickým hypem. Poslední elektrický BMW absolutně neuchopitelný, maximálně po aglomeraci, výlet na šmajchl chatu, nedej bože, když není v domě alespoň něco s 50A nabíjení a FV, jste marní.
Zní to blbě, ale zelené království s výfukem 400km daleko není momentálně dobrý nápad. Detašovaný výfuk představuje cca 200g/km Oxidu uhličitého, zatímco hybridy se vejdou do cca 100g/km. No ještě si počkáme..
kozlicek Proč to tak je najdeš vysvětleno v tomto videu:
Akorát se mi nechce hledat přesný čas. Ale pokud tě to skutečně zajímá, tak si to najdeš :-)
Kolobok Tak určitě. RPSN lze získat nějakých tuším 5,8 % - aktuální zkušenost z dnešní poptávky.
Jinak k cenám těch Tesel. Od zítřka by v Evropě údajně měly zdražit o cca. 50.000 Kč.
Třeba tady mimojiné:
https://www.autorevue.cz/tesla-plosne-zdrazi-jeste-tento-tyden-dohnala-ji-cenova-valka-i-vykyvy-objednavek
A potvrdil mi to přímo i obchodník z Tesly. Ale jde zřejmě jen o Ypsilonky.
haha, dneska u dealera poptávka na peugeot e-rifter.
Chcete ho? dodání možná za půl roku. Dealer rovnou řekl že pokud se firmy proberou a začnou využívat dotace tak je reálná šance že dotace se vyčerpají v době kdy budu přebírat auto tedy dotaci už nedostanu protože se řeší až když je VIN.
Nemožnost se v tom projet protože slovy dealera, poptávka po e-rifterech je tak malinkatá že prakticky žádný volný na projížďku není.
Dotace je 200k protože to je M1, žádné 300k protože není náklaďák a ani 250k protože to není N1. Jenom aby bylo jasno pro ty kteří to tu počítají.
400Kg váha na víc protože to váží baterka. 400Kg neváží ani náklad který by to tahalo takže prakticky ve firmě to bude tahat 700Kg váhy navíc oproti prázdnému spalováku. A to se vyplatí (ironicky). Pecka, to prostě chceš.
Prakticky ta váha degradovala dynamiku elektra na úroveň benzínové/dieselové lehčí verze a přidalo tunu věcí co řešit nechceš a s vidinou reálné šance že někdy ten den prostě to auto v zimě nedá a rychlá nabíječka je 30km daleko s tím že tam vytvrdnu minimálně hodinu a doma to bude trvat půl dne. Bomba, to je to poslední co chci.
Doufám že to aspoň mohlo mít závěs na káru.
Sorry ale kdyby nebyly ceny ojetin čehokoliv tak přemrštěné tak o tom vůbec nepřemýšlím a koupím ojetinu. Nějaké elektro který má bejt jednoduší na výrobu i na cenu komponent a přitom je prakticky o dotaci dražší... na to jim kálí pes.
No a pak jsem navštívil dacii a tam chtějí za běžnou verzi dustera jenom půlku ceny e-riftera a nebo jenom 2/3 ceny normálního riftera. A to vůbec nezmiňuji cenu joggera kterej je hodně velkej a řekl bych že i praktičtější co se týče kufru než duster. Ani ten rifter nemá kdoví jak velký kufr. Jo, na vejšku jo, ale to je na nic. Do těch plechovek se nevejdou ani dvě krabice UTP za sebou na hloubku... wtf? To i obyč oktávka je praktičtější.
Místo e-rifter na dotace tak bych raději za stejnou cenu vzal duster hybrid který brzo přijde do prodeje. Přijde mi to daleko praktičtější. A i tak bych se rozmýšlel jestli +200k za hybrid dát nebo ne.
Jde o výběr servisního auta, ne o auto na honění pérka. Kdybych měl spoustu prachů, je mi to jedno.
Obecně, racionální myšlení dostalo totálně po koulích.
📡 Telekomunikace.cz