• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

cmgn Přesně tak. A když se na ně zatlačí, tak se dá přes ně sehnat i výhodné pojištění u Allianz, na které jsem se jinde parametrově a cenově ani nepřiblížil.

  • cmgn replied to this.

    v podmínkách je jasně uvedeno že dotace bude schválena mimo jiné až po doložení dokumentů o registraci vozidla a po vydání osvědčení o registraci vozidla dokládající vlastnictví. Stejně tak je v podmínkách bank napsáno že nezodpovídají za případné nepřiznání dotace. Samotné dotace mají i podmínku podání do 30.9.2025 nebo do vyčerpání prostředků na dotace.

    Nemáš auto, nesplňuješ podmínky.

    Můžeš si dopředu podávat kolik žádostí chceš. Podaná žádost neznamená schválená žádost protože v tu dobu nesplňuješ podmínky pro schválení protože nemáš auto. Rozhodující je až stav při převzetí vozu tedy až potom co splníš podmínky pro dotaci. Nikde nic čekat nebude. Čekat bude leda tak vyplněná žádost a úvěr, nikoli schválená/předschálená dotace.

    Prostě když to nestihneš, máš smůlu.

    https://elektrickevozy.cz/clanky/chcete-mit-novou-teslu-jen-za-700-tisic-lepsi-nabidka-uz-nikdy-nebude

      hapi no úplně to tak není, podáš žádost kde máš objednávku na auto, ta potom když je schválená tak peníze dostaneš vyplacené v momentě vlastnictví VINka, ale ty peníze by ti měly držet.
      každopádně pokud prachy dojdou tak si myslím že bude uvolněn další balík, samozřejmě to není na 100% jisté

      Tesla řeší pokles objednávek pro Model Y, protože lidi oddalují nákup z důvodu očekávání modernizace Juniper. Přitom jestli někdo nutně potřebuje ambientní osvětlení palubovky, stačí si nacvakat LED s proximity senzorem https://share.temu.com/STdOvtaw3FA 😄 Každopádně vypouštět bubliny, že ceny půjdou nahoru, je jedna z možností akcelerace poptávky.

      Kolobok

      1) Pokud napíšeme, že k dobíjení EV je nutných 50A, zní to dost masochisticky. Ve skutečnosti je 3x16A (11 kW) dostupných skoro všude. Pro samostatně stojící garáže existuje dvojtarifní D27d. Akorát bacha na cenu distribuce za 1 MWh ve vysokém tarifu (aktuálně Kč 2 059,79 u EG.D). Takže nabíjet opravdu v čase NT.

      2) Fungoval jsem pár týdnů na zásuvce jištěné 10A (2.3 kW). Taky to šlo. Pokud se člověk většinu času loudá po městě, potřebuje denně dobít 5-10 kWh.

      3) Pokud se budeme bavit o benzinové motorařině, tak musíme začít od Colomba. Jestli toužíme nutně zůstat v Mnichově, tak S85. Mně naprosto stačí nezničitelný oturbený FIRE. A někdo to rád HEMI.

      4) Pořádné EV v Evropě pouze od Tesly. Bohužel to tak je. Bohužel to tak nějaký čas zůstane. Protože velkohliník, TČ, 12 tisíc superchargerů v Evropě a žádní hladoví dealeři na krku.

        .

        zdeneksvarc jenže Juniper má přijít až další rok, je otázka jestli tak dlouho čekat a za další Juniper není jen o ambientním osvětlení palubovky 🙂

          cmgn Běžně na pojištění od Allianz dávají slevu 10 %. Mně se podařilo dostat slevu 30 %.

          okoun Přesně tak. Osvětlení je asi to poslední. Očekával bych hlavně lepší podvozek, HW v4, větrané sedačky, pro někoho hezčí design díky jiným předním světlům apod. Na druhou stranu jako lehce konzervativní člověk bych asi neocenil blinkry ve formě tlačítek na volantu.

          Pár WTF momentů při poptávání úvěru na EV, kdy bylo osloveno několik institucí, které byly vedeni jako spolupracující partneři NRB:

          • ČSOB Leasing a Essox se na poptávku neozvali vůbec.
          • Moneta odpověděla, že tyto věci ještě nemají zprocesované a nabídky budou schopni dávat nejdříve za měsíc (to jako vážně?)
          • VW Financial Services se po týdnu ozval jen s informací, že pro nabídku mám kontaktovat některého z autorizovaných dealerů. Tam ta dealerská struktura bude hodně zakořeněná, jak o ní mluví @zdeneksvarc .

          zdeneksvarc
          Tak jistě M-Power motory.. Jako daily to není to pravý ořechový.
          Zásadním předpokladem pro volbu auta je způsob používání. Auto používám v podstatě jenom na dlouhé přesuny, pokud potřebuju něco převízt. Spíš na to koukám, že když skočím v pátek nad ránem do auta, tak jsem v Tirolech za 3,5hodiny s průměrem 145km/h, v Berlíně za necelý 3 hodiny, Frankfurt za 4 hodiny, Nice, Livorno, Pula atd. na jeden zátah, maximálně s jedním dotankováním. Na tohle jsou prostě baterky pro mě nepoužitelný a k tomuhle auto potřebuju. To ostatní, na to mi stačej nohy nebo hromada (ano jsem specifický případ).
          Samozřejmě když někam letím, vemu si tam klidně Teslu, za pět minut se v tom vyblbnu, vymlatím půlku baterky a pak je mi vcelku jedno, jestli je tech 300kW v baterce nebo v nádrži. Dobiječka je v hotelu a to je všechno co mě zajímá. V Číně mi auto nepůjčí. Abych si zajel nakoupit jak já řikám tramvají, na to už mám malou garáž. Jakmile bude dojezd 1000+km, jako to mám na stávajícím, začnu přemýšlet.

            okoun jenže Juniper má přijít až další rok, je otázka jestli tak dlouho čekat

            Odpověď je nečekat, protože Juniper Performance, nebo jak to nazvou, bude přece ještě později 🚀 Jinak berlínské Y mají HW4. Díry v sedačkách ne. Našly by se i další nedostatky, ale pořád je to bezkonkurenčně nejlepší rodinné auto na trhu. Pokud je domácí nabíjení 👏 Jinak za mě bude tipuju Juniper ještě letos.

              Kolobok Jasná věc. Pokud jsou primární účel dlouhé štreky, tak to není pro EV. Sice existují případy, kdy si lidé z těchto důvodů vydržují starší Model S s dobíjením zdarma, ale to taky není pro každého. Vlastně ti svým způsobem "závidím", že potřebuješ spalováka. Hned bych na to vzal Stelvio Quadrifoglio 🍀🇮🇹😄

                zdeneksvarc hehe a když se zkusíš zeptat Tesla obchodníka tak ti řekne, že nic jako Juniper nebude a neexistuje a potom se usměje 😃

                  okoun Potvrzuju 💯 Jinak je těsně před koncem kvartálu, takže se honí čísla. V Průhonicích by mohla být vůle dávat slevy na okamžitý odběr skladovky.

                  zdeneksvarc Jinak berlínské Y mají HW4

                  Od kdy? Když jsem se to před měsícem snažil na různých webech zjišťovat, tak informace sice nebyly úplně jednotné, ale vyšlo mi z toho, že tam HW4 není. Oproti tomu, kusy ze Šanghaje to mají.

                    No tak hlavně aby ten HW4 měl už připravenou palubní nabíječku na pouštění elektřiny také do loadu, pač teď to zatím umí jen cybertruck což je tak trochu ostuda, člověk když nutně potřebuje nějaký site napojit tak ani z toho auta nemůže 🙂

                      zdeneksvarc Já zase pro takové průlety napříč Evropou, kde se nezastavuje skoro ani na vyčůrání, nemám pochopení. I se spalovákem ujedu za den max. těch 500 - 600 km. Pak někde zastavíme, přespíme v hotelu, poznáme okolí, a pak jedeme zase dále. Takže předpokládám, že nabíjení pro mě nebude problém.

                        darklogic heh také nechápu, řekl bych že nezastavit je prostě úplně zbytečný hazard, člověk není prostě robot a zkrat může mít občas kdokoli a ani to nijak neovlivní tak proč to ještě přikrmovat podobnejmam kravinama jako frajeřit že jedu něco na jeden zátah aby ti pitomci od EV dostali za uši... 🙂

                          okoun Ano, to je škoda. Tohle předváděli u Kia, kde měli stánek na parkovišti před obchoďákem. Jeli jim tam počítače, hudba, světla, vařili kafe atd. a celý den brali šťávu z jednoho předváděcího EV,

                          📡 Telekomunikace.cz