gemb To nám hlídá systém, jakmile vznikl v minulosti na adrese dluh, tak system eviduje jmeno, adresu, email, příjmení a telefon. Pokud na místo prijede technik, vyskočí mu v appce info že si musí od vedení nechat schválit připojení. Pak probíhá podrobná lustrace. Když je to clear, například jen shoda jmena, pustíme dál. Pokud tam byl v minulosti problém s někým z jejich familie, tak musí uhradit na místě veškerý HW a platit 3 měsíce do předu... ten komu na tom opravdu záleží, tak to uhradí a ten kdo doufal, že projde tak to odmítne a jde to zkusit jinde. Tímto se udělá dostatečná filtrace, proto aby se Ferenc Eliáš mohl opakovaně pripojit, třeba na Jolandu Ferencovou svojí sestru a matku svých dětí...
Máme i hesla při komunikaci před zákazníkem, tak aby technik mohl potvrdit že se jedná o cigose "vysoká frekvence" xD a funguje to.