julian tak to ja byl na montazi a zrovna tam byla zabijacka.... se instalace protahla az do pozdniho vecera a musel pro me prijet ridic.... :-)

svestka tak podobny osud se mel taky ,ale bez pocatecnich zavazku...... :-)

jo aha... tak to sme na to stejne... :-)

svestka Jak ty obedy tak i Svestkovu zkusenost mam taky :-))) P.S. akorat bez tech deti.

gemb Tesime, jeden barak sem ted zarizoval pri vystavbe tak sem tam nechal nad ramec projektu pritahnout k pate ke kaplicce trubicku a jeden FTP aby si pak TM nebo Cetin mohl vybrat.

• ceky replied to this.

zubodravec
        Jenom nedávat Cetinu na výběr to si dycky vyberou tu nejhorší možnou variantu...😃

o 6 dní později

jcltm Až mi někdo dáte tohle na vesnici za 250Kč/měs, pak kritizujte. Píšu to jako zákazník, internet od Starnetu mám od 2010, za celých 10let jsem neměl nikdy vážnější problém, samozřejmě, pár výpadků bylo, ale nikdy to nebyl vícedenní výpadek, kdy jsem čekal týden na technika. Za celou dobu mi už 3x měnili technologii a bez zvednutí měs. platby neustále navyšují rychlost, ani jednou jsem neplatil aktivační poplatek za navýšení, či něco podobného. Fakt sorry, ale tohle od ostaních providerů, co jsou na Krumlovsku nemám šanci dostat. Bud si technologii zaplatím, nebo dostanu pomalou službu za víc peněz. Ten úspěch tkví v tom, že je poměrně dost zákazníků se službou Starnetu spokojeno, at se vám to lííbí nebo ne. To, že někdě udělají prasárnu, asi moc nikoho nezajímá, do doby, dokad služba funguje. 😉 A žádné FUP nemám, sleduju Netflix ve 4K každý den a bez jakýchkoliv problémů. To mi konkurence, která má pro vesnici s 500obyvateli jen jeden 5G spoj, těžku dostanu reálnou rychlost víc jak 10Mb/s... Navíc ted v době home office, kdy člověk pracuje s velikým množstvím dat (databáze, backupy,...) je 100Mb velice slušný pro plnohodnotnou práci. Kdyby na tom Starnet byl skutečně tak zle, jak tady někteří mudrcové píší, není tam, kde je. Prostě dělají službu asi lépe, než se zdá a já jako zákazník, nevidí