Na jednu stranu ano, ale v dobe kdy se tu objevil coment od p. Sobola, u nas na na noc@ nikdo nic nehlasil... ja nez jsem to sem vyplivnul tak jsem si preventivne vyzkousel mobil pres LTE a web, a vse slo... pak jsme mel cca 50 min call a kdyz jsem se vratil support na nohach a resil se nejaky pretizeny server, ktery mel 50% rezrvu... kde dusledkem bylo ze boxy, predevsim boxy nedostavaly playlist. No a na desku pak bylo asi 10 ticketu... Nekdy i nam pomuze, kdyz nekdo popise problem, posle MAC boxu ci zarizeni... kolegove proveri log... myslim ze zrovna dnes, diky tomu ze to bylo na Arrisech, kde ty logy mame hodne podrobne bychom cas zkratili na minimum... A ja bych se ted necitil jak blb, ktery tvrdil ze je u nas vse OK ;-), Pro nas je ta rychlost dulezita... a pokud nekdo napise sem a pak si tu se mnou vymeni 3 zpravy a je 15 minut pryc... to je ten cenny cas pro vsechny... A mozna to sem fakt nepatri vubec... chapal bych, ze by se zde probiralo jak nam to trvalo, jak nereagujeme a ze to cele stoji za prd, ale napsat nejdrive sem me prijde kontraproduktivni... A muj koment byl miren prave na to ze to p. Sobol napsal sem ale nam ne...
Neni to zybtecne dlouhy 🤦♂