pintero Moc se nepředvedli. Omluva a vysvětlení až po dvou dnech, žádný předpřipravený dopis, který by se dal poslat jako vysvětlení zákazníkům, a nějaký jeden nezajímavý kanál jako kompenzace. Na to, že je to druhý průser v krátké době, tak mě to teda moc neuspokojilo.

když si to tak vezmete tak celej ten ansámbl HW sledovanitv je už tak obsáhlej že matematická pravděpodobnost že se něco vytentí už začíná být velká 🙁

    To že měli další výpadek je blbé, ale pořád je to jedna z nejspolehlivějších IPTV v ČR.

    Je pravda, že kompenzace v podobě nesmyslného balíčku asi nemám moc význam. Ale za mě je prostě sledovanitv.cz číslo 1.

    okoun U tak obsáhlého celku je porucha něčeho naprosto normální událost asi stejně jako přijetí nového e-mailu. Kvůli tomu tam má být redundance a nemá tam být žádný SPoF, tím tuplem, že je to komerční služba, u které se časté výpadky nepromíjí. Vždy se něco může vysypat na vyšší úrovni, ale to by se určitě nestalo dvakrát během krátké doby. Tím neříkám, že by snad SledováníTV.cz bylo jedinou službou svého druhu, která má/měla nějaké potíže.

    Je jasné, že se něco může stát, ale 2x za cca. měsíc v největší špičku je problém. Zákazníci, kteří mají tu službu nově zřízenou, musí z toho mít dost smíšené pocity. Nejvíce mi ale vadí pomalá komunikace v případě problému. Je smutné, že abych si ověřil, že je opravdu nějaký problém, musel jsem jít sem. Čekal bych, že okamžitě přijde nějaký e-mail typu "máme problém" a ne až po hodině. A vyjádření k problému až po dvou dnech není taky žádná rychlost.

      Nám pro jistotu ani žádný mail nepřišel. Čekám, že pošlou aspoň vyjádření, co se vlastně stalo a nic. Už skoro 3 den a ticho po pěšině.

      darklogic tohle je prostě pitomá náhoda, také jsme roky neměli problémy s corem a najednou přišly dva horší problémy cca 3 týdny za sebou a každý úplně z jiného soudku, halt matematická pravděpodobnost je neúprosná....

      On to nebyl až tak náhodný výpadek. Někdo se v té době hrabal v síťové infrastruktuře na CE Colo. Následný pád databáze byl už jen důsledek. Ale pochybení lidského faktoru se před zákazníky přece musí zatloukat! 😁 #insideinfo

      Tak aspon uz se to nestane...

      Za dnešek už nám volalo 6 lidí že jím prestala fungovat IPTV na STB. Pozorujete někdo něco ?

        orel005 Zatím ne, nikdo nevolal a doma vše jede. Snad se nic nestane, večer je fotbal a to by se zákazníkům asi nelíbilo.

        orel005 hele, oni občas pouštějí nějaký kontroly, zda sedí počet settopboxů registrovaných na klienta, s tím, co má klient objednáno (jeden čas totiž ta kontrola počtů moc nefungovala). A když je přes limit, odpárujou mu to.
        My jsme historicky měli pár kostlivců ve skříni, kdy existoval třeba klient "hospody se sportovním balíčkem", na kterýho bylo nahlášeno asi 10 stb. No, museli jsme to pak rozházet 🙂

          svestka Nic takového nemáme. Na účtě je 1 nebo 2 zařízení stejného typu.

          nejsou zase nějaké útoky? na nás teď kratičký pár minutový byl, takže u TV se to hne ukáže že....

            okoun Na co ti útočí? Nám se teď 2x v týdnu dělo něco na hlavním routeru, ale nepřišli jsme na to co to bylo. Jen si lidi stěžovali na výpadky.

            To asi nebude tim. Na STB to píše jen - omlouvame se, něco se pokazilo.

            o 12 dní později

            Registrujete teď nějaký výpadky?

            já jo, opět...

            si už dělají srandu 😡😡😡

            📡 Telekomunikace.cz