Mě popravdě taky odrazuje od LTO/LiFePo ani ne tak cena, ale to bastlení a pak fakt, ze to třeba nemůžu nabíjet klasickým BKE tzn. zase laborovat (a to na sitech kde nám jde kolikrát 2-3 Gigabity) s nějakýma zdrojama pochybných výrobců což se mi prostě nechce ... Kdyby někdo vyráběl třeba 140aH článek 24V s integrovanou BMS,Ethernetem a integrovanou teplotní kompenzací nabíjení eventuálně s vyhříváním a managementem, který by dokázal posílat alerty třeba do slacku/mailu v případě nějakého problému v tom článku taky bych asi neváhal a šel do toho .... takdle radějí na site dám 2x 160aH olovo, sice se s tím nadřem ale zavřu to do bedny a je mi to prostě jedno jestli to zmrzne nebo jestli je v rozvaděči 50 v létě ... ono v autě v motoráku taky je v létě 60 a ty baterie tam 5-6 let vydrží a fungují. A to vetsina z nas v zime sedne do auta v -10 stupních, hodi do zapalovaní klicek, zapne se fukar, rádio, Xenony což je samo o sobě 40Ampér a pak začne startovat startérem co ma v lepším případě 1000W takže si to z té zmrzle baterky veme chvilkově 120 ampér coz je taky dobrá morda a ty baterie prostě drží. Jen to nechce kupovat ACcu plus, MH power a podobné mrdky. Netvrdim ze je olovo top, to vubec ale s ohledem na to co ty baterky zazivaji v rozvaděčích se prostě bojím jit do něčeho jiného aby mi třeba pak neshořel rozvaděč, nebo ještě hůr celý site i se střechou ... Takže radši mám zálohu na 6 hodin misto 12, dřív jedu s centrálou a za 10 let to vyměním ty baterky třeba troje, než mít strach a třepat se s zbastlenyma cinskyma BMS nebo life článkama ... Ja už bohužel ve svém rozvaděči viděl hořet (plamenem) DC-DC měniče a od té doby jsem tydle věci trochu přehodnotil ---