okoun a pak tu máme Hvězdu, co bude držet 250kč/měsíc dokud to půjde
Tak a začalo nám zdražování...
RandomUser tak vzhledem k tomu ,že dostavit se na servis přípojky po bouřce trvá čtrnáct dní až měsíc, to půjde držet asi dost dlouho ta cena
theitman tak s tím přístupem bych je asi poslal někam. Ikdyž, v počtu zákazníků co mají by jim to bylo asi jedno. Ikdyž nechápu, kdo by jim ten přístup toleroval, ale tak asi dost lidí jo.
RandomUser no co jsem se ptal lidí tak to jsou většinou vidláci a řeknou mi že dobrý že počkají oni toho chudáci mají asi hodně
- Upraveno
RandomUser a jako bonus chtějí 1300 za výjezd, že je chyba na straně zákazníka (což nebyla)
Poslat někam je můžeš, ale když zjistíš kolik to stojí většinou tě to přejde. Zrušení IP adresy (Interní) - 900Kč, demontáž zařízení 5k... a nebo zaplatit zařízení, za plnou prodejní cenu v době montáže, což za NanoBeam 16 je prý 3490,- ....
Prostě first class ojeb...
- Upraveno
theitman tak to je slušné teda. Demontáž zařízení předpokládám zákazník nemůže provést sám?
Každopádně jestli to je všechno uvedeno ve smlouvě, tak nechápu kdo to vůbec podepíše.
S tou cenou zařízení je to podobné jako u poskytovatele co mám teď - Cube 60 Lite, pořizovací cena v době montáže 1600-1700,-, pokud nevezmeš smlouvu tak zaplať za instalaci 2599,-. Ikdyž, tady to je schované za "instalační poplatek", pominu-li, že na stránkách stojí, že výhoda tarifu 500kč, který jsme dýl jak 10 let měli je: "Případně výměna zařízení do maximální hodnoty 1600Kč ZDARMA (při poruše nebo upgradu na novou technologii), což by v té době +/- odpovídalo. Mimo to, že při "upgradu" na těch 60GHz si vzali původní zařízení (SXT ac), které dávno bylo smluvně naše (jasně ve smlouvě uvedeno, že zařízení se stává majetkem připojeného po určité době). Následné "natahování" s jednatelem o to zařízení bylo taky záživné, kdy mi ze začátku říkal, že mi to ani dát nemůže, ale pak mi, jak později napsal "z dobré vůle" (blbost) dal nějaký A/N , což jsem samozřejmě proti tomu ozval a domáhal jsem se zařízení, které si vzali. Zde mi po nějaké emailové komunikaci sdělil, že zařízení je vyhozené, ale možná je ještě v červeném kontejneru na ulici xy (nevím, asi si myslel, že pro něj do toho kontejneru polezu..). Po výměně ještě pár emailů jsem to s ním ukončil, protože to za to prostě už nestálo a stejně by se ničeho nedosáhlo. Co už no, oproti ostatním lokálním providerům co tu jsou, je to konkrétně s tímto dost špatná zkušenost (to se týká hlavně jeho osoby, jejich technici a další jsou vpohodě).
Ano, sice se jednalo o zařízení dnes v hodnotě max. pár stovek, ale pak už mě spíš naštval ten jeho přístup k tomu vůbec.
RandomUser Oni bud zdrazi a konecne si zaplati techniky a ne pobudy sesbirane nekde na hlavaku delajici za housku s vlasakem nebo jim to zacne postupne upadat na servisu , protoze pokud nekdo od nich prejde nejcastejsi nadavky jsou na desivej servis ..... a spatna povest se hodne blbe predelava na dobrou .... u me v okoli uz tu blbou zacinaji budovat docela slusne ...
ppp76 blbá pověst je jedna věc, podstřelení cen je druhá věc a záměrné poškozování konkurence věc třetí, uživatele zajímá jen ta druhá věc a o tom to je, a na druhou stranu 90% BFU nepozná problém pokud opravdu nedojde k nějakému delšímu výpadku, to že mě se 190x za den rozpadne VPNka a odlinkují se ap z controleru už nikdo nevidí a nikoho nezajímá, že ta linka prostě nefunguje jak má...
ppp76 tak k nám do MS kraje přišli nedávno, ze srandy jsem dával poptávku na připojení - zatím bez odpovědi tak uvidíme co někdy odpoví
Ale od známých co od nich mají net v jiných koutech ČR jsou ty zkušenosti docela podobné - slušně řečeno k ničemu..
RandomUser Abych byl korektni maj lokality kde maj slusny techniky a dobrej servis ale divim se co tam ty kluky za tech podminek co maji jeste drzi ..... u me v lokalite se technici toci jak svaty na orloji .....
ppp76 většina slušných techniků pochází z koupených sítí a většinou utečou hned po sloučení sítí tzn třeba za 2,3 roky protože na začátku jim naslibují super podmínky, bývalého majitele zaměstnají, nechají ho dohlížet na ten svůj kousek sítě a pak mu postupně všechno "seberou". Tu zbylou část tam drží prachy, přeci jen si vydělají většinou docela rozumné peníze, ovšem na živnost a před zdaněním....
ppp76 tak jsem se na to díval, zrovna nabírají techniky. Nevypadá to tak zle, otázkou zůstává, jestli to je pravda to co tam mají.
Osobne by me zajimalo, kde konkretne prisli V MS kraji je mraky firem co poskytuji kvalitni internet, moc nechapu co tam chcou delat.
jezdec joo to nevím kde tady jsou, nepovedlo se mi to dohledat, ale už mají nepokrytý jen Olomoucký
RandomUser všude měli reklam, že za 40000 měsíčně platí servisáky.
Pikard Tak to je dobrý, viděl jsem u někoho jiného, že nabízí na full time 20-30k
RandomUser Ta nabiraji porad vsade , krom par lokalit kde maj stabilni tym jinak se to toci , strategie zejmena v novych lokalitach je jednoducha , naberou "techniky " a ty za dodane nove duse dostavaji odmeny , ve chvili kdy jiz vycerpaji svuj okruh znamych a pribuznych ktere pretahnou tak jim prijem znatelne klesne a najednou delaji jen za stardart a to se jim uz neoplati , no a tak prijmou dalsiho nestastnika a tak porad dokolecka .... pridejte si dvoulete uvazky na hw a silene poplatky za jeho demontaz a najednou je jasno proc jim zakaznici zrovna neubyvaji , klasickej strach ze to bude stat penize ten odchod , tak radeji vydrzi nejake nepohodli , oni maji cas lokalitu upgradovat ci jinak vylepsit , ci postavit dalsi bod u dalsiho nestatnika ( vypovedet jim bod , na to aby ste meli pravnickej tym) , ta strategie je vymyslena dobre ( pokud na to mate moralne zaludek ) ..... Uz sem narazil i na "techniky " kteri svoji praci schvalne odflaknou aby pak jeli na servis ktery dostanou zaplacenej ( ti technici jsou vetsinou na ico takze zadny kmenovy zamestnanci ) a ze jim navrch jde polepsovna na ruku neni uz snad zadne tajemstvi ......
Abych se tedy i já podělil za NejPřipojení.cz o svoji zkušenost...MASAKR. Jednou z našich podmínek dodávat někomu zákazníky je volat na naplánování termínu instalace nejpozději následující pracovní den, protože lidé jsou netrpěliví a mezitím jim může zavolat někdo jiný. Pro drtivou většinu ISP samozřejmost a standard. Pro hvězdičky byl standard týden a více. To samozřejmě většinou moc lidi nečekali a službu si objednali jinde.
Nejvíce mě však šokovalo, když jsem mlaďoučké manažerce řekl "tak ať tam udělá pan jednatel haló, rozdá případně symbolické pokutky a třeba se na těch pobočkách začne dělat"¨ a odpověď? "Nó, to ani pan jednatel nemůže ovlivnit chod poboček a nemá to jak změnit". Zvláštní? ANO!
V první chvíli mě přišlo, že je to tedy asi bílej kůň a hvězda prádelna peněz. Ve výsledku to snad dává i největší smysl.
Přátelé a kolegové,
správný obchodník si umí svoji cenu obhájit. Když jdete s borcama na pivo, taky vybíráte podle kvality piva, obsluhy a prostředí. Otevřít si přeci ve středu města zaplivanej pajzl a mít pivko za 27 Kč vás neudělá úspěšnými.
Neřešte tedy, že hvězdáři to dávaj za 250 Kč, ale zaměřte se na vaše výhody. Jsem takřka naprosto přesvědčený, že s porovnáním s nimi bude výhod vskutku mnoho!
Ať to šlape!
P.S. s hvězdáři jsme spolupráci velice rychle ukončili. Stálo nás to několik set tisíc, ale zkušenosti si za peníze nekoupíte. Pokud se s nimi v pokrytí překrýváte, dejte vědět a rádi vás zařadíme do našeho portfolia nabízených služeb .)
https://imgur.com/tiSq5O5
Tmobile se toho vůbec nebojí a v průběhu smlouvy to zvedne jak nic..včetně inflační doložky