- Upraveno
Ale prosim vas.. tento thread zacal obmedzeniami pre Huawei v Evrope, potom tu bola elektromobilita, potom dezinfo a Fico, potom Tesla a zas dezinfo.. staci premenovat na "Vsehochut" a bude vybavene.
Ale prosim vas.. tento thread zacal obmedzeniami pre Huawei v Evrope, potom tu bola elektromobilita, potom dezinfo a Fico, potom Tesla a zas dezinfo.. staci premenovat na "Vsehochut" a bude vybavene.
mirmo80 Já si nezačal, ale na to co tu někteří psali se prostě nedalo nereagovat. Chci aby se v téhle zemi dalo žít, abych nemusel prchnout na západ. Pokud se to tu začne vyvíjet stejným směrem jako u vás tak to teda potěš, to abych se naučil aspoň pořádně německy... I když ani tam se to nevyvíjí zrovna dobrým směrem.
kamilj Vidím, že přecházíš do osobní roviny urážek, ponižování, odsouzení a konspirací. Ego? Navrhuji ukončit diskuzi mezi námi, ale dokáží tě pochopit.
Chcel som povodne pripisat k tomu prispevku aj osobny odkaz pre Teba, ale prispevok bol uz aj tak velmi dlhy, tak som ho tam nedal. Mozno som radsej mal, ospravedlnujem sa. Tak dodatocne - prosim neber ten prispevok osobne, bol oznaceny ako ironia a odkazoval som tam na Teba iba a vyhradne preto, lebo si tu poslal obrazok nabijacky Tesla s odrezanymi kablami, na ktorej som postavil ukazku dezinformacie/demagogie vo vztahu k zdroju informacie. Skutocne to nebolo myslene tak, ze cokolvek medzi <irony> a </irony>ma akykolvek suvis s Tebou v realnom svete.
Neplacený článek o tom, jak jsou dotace na EV využîvány:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nejprodavanejsi-elektromobily-s-dotaci/r~5e7e0326137d11ef801c0cc47ab5f122/
darklogic Když sumarizuju článek, tak:
892 žádostí na TM3, TMY
151 žádostí na Volvo EX30, EX40, EC40
71 žádostí na VW
70 žádostí na Enyaq
65 žádostí na BMW
40 žádostí na Hyundai
31 žádostí na MG
|+ 80 žádostí všehochuť
Je neuvěřitelné, že ani všichni ostatní výrobci dohromady nedají takový počet (508 ks), aby se k Tesle vůbec přiblížili. Myslím, že je to pro ně smutná statistika.
trochu mne překvapilo že čínské Volovo přeskočilo VW a Enyaq a MG úplně propadlo to je také zajímavé ona zas tak EX30 není takový cenový trhák jak se psalo
okoun MG úplně propadlo
Pořád je ale evidentně ještě před Kia, která není ani jmenovitě uvedena. To je taky překvapení pro mě.
Zas změna.
Toyota, Mazda a Subaru ohlásili novú éru ‘spaľovákov‘. Idú do nich naplno
aponské automobilky sa spojili, aby zo zatracovaných spaľovacích motorov urobili jednu z ciest k uhlíkovo neutrálnej doprave. Je to rúhanie? Nie. „Je to náš spôsob, ako vyliezť na horu bez emisií,“ povedali.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/711979-toyota-mazda-a-subaru-ohlasili-novu-eru-spalovakov-idu-do-nich-naplno/
kamilj To je sice všechno strašně hezké, jenže auto není jenom motor a emise běžného zákazníka pramálo zajímají. Klíčová je cena a spolehlivost. Výrobní cena elektromobilu je z logiky věci výrazně nižší než spalovacího auta. Třeba ne hned, ale počkej pár let. O spolehlivosti a ceně provozu se bavit nemusíme vůbec. Prostě spalovací osobák ti za pár let přijde něco jako tlačítková nokia.
Rozumím tomu správně, že výrobci Toyota, Mazda a Subaru zatím nic nepochopily. Nepochopily, že za pár let budou jejich nové výrobky jak tlačítková NOKIA? Jeden z největších výrobců aut ve světě to vidí zpátečnicky. Zajímavé.
kamilj šmankote zdá se mi, že nic nepochopili, prostě elektromobil je auto, které je dobré ve všem a vůbec teď neřeším ty proklaté emise, prostě jízda v EV vás baví a nadchne, už nechcete zpět do spalováku až tohle spousta lidí pochopí tak budou chtít EV ale ne kvůli emisím to fakt ne
už teď přesně víme že ty baterie drží 300 000km v pohodě s SOH do 70% tak o čem je furt řeč, to že je tu u nás v ČR nepsané pravidlo, že auta jsou na silnici běžně s 300 000km+ (smetiště německa) beru jako jednu velkou ostudu
Oficiální stanovisko korporace odráží záměr, který je korporaci dovoleno realizovat. Někdy je dovoleno realizovat racionální záměr (Tesla, Apple). Jindy je dovoleno realizovat neracionální záměr (Toyota, Nokia). Podle toho, jak je třeba posunout figurky na globální šachovnici.
kamilj Na světě je dost zaostalých míst, kde není prakticky žádná infrastruktura pro EV a zřejmě v nejbližší době ani nebude, takže provozovat benziňák/nafťák je jediná volba. Třeba budou cílit právě na tyto trhy.
Přesně tam cílí. Mimo Evropu je o dost složitější natankovat naftu do auta, téměř všechno tam jezdí na benzín. A co víc hodně z toho je právě Toyota, takže to je ze strany Toyoty celkem logický krok.
📡 Telekomunikace.cz