hmm, pak me taky celkem zajima, jak tohle vychazi

JanK kouzlo je jednoduchy , maji dostatecne velky prijmy celkove takze nove zakazniky muzou "dotovat" , ucelem je oblehaci valka a vyhladoveni mistnich malych isp ... odtahnou jim zakazniky , tim ti klesne prijem a nemaji na rozvoj a upgrady takze bud to pak slozej a nebo jeste radi prodaj za mrzky peniz takze v dlouhodobem horizontu to vychazi plusove , dalsi vec co zivej za "techniky " zatim i to vychazi ze na 20 "cvicenejch makaku" se sroubovakem pripada jeden zrucnej inteligentni technik kterej pak ty jejich bastly uz jen mirne poupravuje aby to teda jelo ...., technici jsou icari takze nemaj naklady jako na zamestnance , nemusej jim delat skoleni na vejskovky zajistovat vercajk atd , kdo ma zamestnance vi ze ho zamestnanec nakladove vyjde na majlant , i kdyz je svarc system nelegalni zatim jim to vychazi ... bud maj kryti zhora nebo to maj tak spocitany aby na ne nemohly ... ale tohle jim setri naklady pekelne ... za dalsi icar je jen polozka na seznamu, udela pruser firma nenese odpovednost hodej to na icare protoze si ho na tu praci najala a on podepsal lejsto a tim pada vse na nej ....
Maj masivni reklamu to tej sypou ranec ... marketingove to maji zmaknute to se jim musi nechat ... ikdyz na vesnicich je to hodne o dlouhodobe spojenosti zakazniku ... pokud na ne nekaslete , komunikujete , resite problemy odliv je minimalni ... vetsinou je to ze chteji mit neco jineho nez soused ... takovej ten echt internet se smajlikem a velkou cislovkou ve smlouve .... to ze jim to nekde pak jede blbe to uz nehlasaj bo priznat naletel sem na reklamu se malokomu chce a trebas prechazej k velky trojce nez aby se vratily zpet s vysvetlenim ze jim dali vyhodnou smlouvu bo u nich maji uz 4 telefony ... ze to jede mistama na kulovy uz nepriznaj ... proste ego nedovoli vratiti se a priznat ze funkcni 100mb je lepsi jak papirovej 250 .... (mam nekolikerou osobni zkusenost)
Ty instalace zdarma atd taky nemaj vsade , daj treba "zdarma antenu" ale kabel , konzoly a wifi router plati zakaznik uz sam a prace zdarma je jen na urcity pocet pulhodin co je navrch plati zakaznik a kdyz si to sectu tak je to 0 od nuly pojde ... zalezi jak kde maji dobre "obchodaky"
za dalsi ceny servisu ... na tom varej pekelne a vetsinou se jim dari presvedcit zakaznika ze chyba byla na jeho strane .... par lidi se mi vratilo kdyz jim prijel 3 x rocne servis za 700 🙂
Po par letech co je pozoruju zjistuju ze nejaky otevreny boj s nima nema cenu , staci se drzet kvality sluzby , kvalitni podpory a zakaznici v klidu ozeli mesicne i to stovku rozdil v cene ....

Já jsem se nedávno bavil s oblastním obchoďákem, který začal brečet, jak je ta cena nízká a že je to špatný, tak jsem na něj vyjel (a to já umím), že tu cenu podsekli jako první oni (Starnet) tak co si stěžuje...
Okamžitě otočil, že díky tomu mají přes 250k zákazníků a expandují do celé republiky a jsou nejlepší...
Je to taková pyramida, kdy to finančně vychází majitelům, kteří pijí mojito na Srí Lance, ale jakmile obchoďáci a technici vyčerpají (dle jejich slov "zobchodují) lokalitu, spadnou na finanční dno a snaží se uchytit jinde. (Třeba u mě - osobní zkušenost..)

    pintero Jo to mas pravdu jakmile lokalita vytezena tak jsou v loji ... jsou financne motiovovani za kazdeho klienta a za kazdy nove postaveny bod .... proto taky stavej nesmyslene nahusto i kdyz zohlednim 60g tak stavej bod po 60 az 100 metrech po cely vesnici s dobrou viditelnosti je proste ekonomicka chujovina jediny ze zarusej eter na max ... mistama rusej sami sebe a maj problem sami ze sebou 😃 ... zatim co jsem vypozoroval nejhur dopadli ti co pristoupily na jejich hru a sli dolu s cenou misto aby sli nahoru s kvalitou sluzeb ....

    Před mnoha lety jsem se bláhově domníval, že stížnost u ČTÚ má šanci na úspěch. Kolegové si na *🕸️ stěžovali. Firma, na kterou si stěžovali, zcela jistě má velmi dobré známé na zmíněném úřadu a její technici nepochybně věděli o přesném datu, místě a snad i hodině měření. Ve zmíněné lokalitě pak v pravý čas všechno dálkově nastavili do latě a po kontrole zase zpět (zjištěno z dlouhodobého skenování, jehož výsledky ukázali měřícím technikům - to ovšem ČTÚ nebere jako důkaz).

    *🕸️ vyšel z kontroly bez ztráty hvězdičky i jediného zákazníka 😭

    Kolegové ovšem stížnost odnesli tučnou pokutou sami. To by bylo, aby se nějaký prohřešek, na který se zapomnělo, nenašel🤔

    Víckrát už si nestěžovali.

      o 24 dní později

      Někdo, kdo ví, jak je to s Goldware, Moderní komunikace atd? Prodali to starnetu?

        Tak minimálně Moderní komunikace jo. Jediný akcionář STARNET, sro.

        o 4 měsíce později

        wwire
        JJ, modernikomunikace je prodana. už loni v srpnu začala škatulata, ale třeba říct, že u nás v horní dolní se o Apčko postarali celkem pěkně.(celkový upgrade), akorát tak nejak zapoměli dát lidem vedet, že udelali upgrade a že musí všechno nalinkovat znovu. Což jako sladit se s technikem, když objekt využíváte rekreačne pátek až nedele byl nadliský výkon.

        petr

        firma, na kterou si stěžovali, zcela jistě má velmi dobré známé na zmíněném úřadu a její technici nepochybně věděli o přesném datu, místě a snad i hodině měření. Ve zmíněné lokalitě pak v pravý čas všechno dálkově nastavili do latě a po kontrole zase zpět

        Tyhle triky přece používaj všichni 😂 Jenom se o tom nemluví nahlas.

          meter Mě vysvětli jak ten trik funguje.
          Tady projedou měřiči - naskenují MAC adresy a porovnají s nahlašenými. Pak vyzvou ke kontrole a opět porovnají MAC adresy. Pak asi tak za dva týdny opět projedou a porovnají MAC adresy. Pak pošlou účet za indoor kanalály nebo za nenahlášené spoje v jejiich databázi. Zajímavé je jen, že dvě firmy se stejným vlastníkem jedou na stejných indoor kanálech trvale. Skoro to vypadá jako by úřad používal mikrotik a nemohl s ním acčka od ubnt naskenovat...

            selic Ano trefil si to presne na vse pouzivaji tika se kterym ale ani poradne neumi zachazet a jsou ochotny se hadat ze trebas u tika nejde zmenit mac adresa ze to neni mozny ......

            • gemb replied to this.

              ppp76 a uplne idealne je pouzivat UBNT a ine nez 20/40MHz kanaly, najlepsie 25 alebo 30MHz a mozu si merat takymto sposobom co chcu 🤣

                gemb to je taky jeden z duvodu proc nekteri ubnt pouzivaji , protoze nez chovanci vyndaji spektrak tak nejdriv musi naskenovat tikem jinak sem nevidel ze by vytahovali ....

                o rok později

                Starnet komplet down? :-)

                  ppp76 byli cca 10 minut komplet down v té době. Všechny linky, web, zákaznická linka. Mám od nich nějaký Velkoobchod a popadalo vše.

                  10 min je málo.. to by chtělo tak den. Ale myslím si, že ve městech hvězdonet začne ztrácet klientelu. Kvuli optice T-mobile nebo jiným. Někde s nimi udělal přípolož, ale nepovedlo se to všude. Hlavně by mě zajímalo jak se dá taková přípolož vyjednat, když je to přímá konkurence.

                    laibir nevím proč by lidé z optiky starnetu měli utíkat k dražšímu t-mobilu?

                      okoun
                      Dražší T-Mobile?
                      Kde?

                      Garantovaná cena na 2 roky, to už dokáže přemluvit spoustu lidí.

                        kmotrik starnet má za 99 Kč 🙂 každopdně tahle cenová válka na optice mi připadá absurdní, škoda že takto neválčí třeba staviltele domů 🙂

                          📡 Telekomunikace.cz