darklogic
Ve 13:15 mi dorazilo tohle:
Vážení partneři,
velmi se omlouváme za včerejší nedostupnost služeb. Jednalo se o rozsáhlý výpadek od 20:20 do 01:00, který byl způsobený technickou závadou na webových serverech.
Problém řešilo celé naše technické oddělení po 5 minutách od zahájení výpadku. Práci nám velice komplikovala doba výpadku (špička sledovanosti). Tato enormní zátěž po zprovoznění služby nám bohužel několikrát opakovaně shodila službu a prodloužila dobu nedostupnosti služby.Příčina výpadku
Chyba v aktualizaci API vyřadila cachování dotazů na EPG. To vedlo ke značnému zvýšení zátěže. Chybu jsme odhalili, aktualizaci vyřadili a upravujeme proces kontroly, která má umožnit včasné odhalení potenciálních problémů.
Zároveň se při této zátěži projevil problém v konfiguraci databázového clusteru, který vedl k jeho pádu a bránil obnově během špičky. Konfiguraci jsme opravili a ještě kontrolujeme.Stále se Vám mohou ozvat klienti, že jim nefunguje některé zařízení. Nejprve doporučte odpojení zdroje a jeho opětovné zapojení, případně restart aplikace SledovaniTV ve SmartTV.
Kompenzace pro klienty
Klientům, kterých se výpadek, dotkl bude od 15. 1. do 15. 2. 2021 automaticky aktivován balíček Filmbox s Filmbox OD.
Zároveň v příloze naleznete vyjádření pro své klienty, které jim můžete zaslat.Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za trpělivost!
S pozdravem
servisní tým SledovaniTV