Navíc 5 disků nepotřebuje, 7y mission critical záruku nepotřebuje, řadič s raid5/6 a baterkou taky ne.
Jinak oprava do 4 hodin od nahlášení je spíše mokrý sen než realita - jsou to 4 hodiny "na reakci", takže:
- nahlásíš poruchu, trvá hoďku (někdy dvě) než se někdo ozve
- vyžádají si hromadu informací jako např. diagnostické výpisy z iDRACu, nahrává se to někam k nim na portál...
- pak teoreticky posílají kurýrem díl (pokud z diagnostiky usoudí na vadný user-serviceable díl), případně díl+technika (každé jde jiným kanálem).
- pokud se úplně náhodu stane, že je problém jinde, běží 4 hodiny znovu...
Takže 4 hodiny to nejsou, ale určitě je to lepší než nic. Záleží taky na tom, odkud díl vezou - k nám na Ostravsko to jezdí někde od Katowic a když se při diagnostice zjistilo, že chyby vykazují v poli dva disky, šel ten druhý až někde ze Rzeszowa (a dovezl ho polský taxikář).
To byla jen reakce na hapiho i tom, že požadovaná sestava by byla za 150+k. Napsal jsem příklad (konkrétně CCTV server), který jsem v zimě nechával skutečně naceňovat a nevycucával si cenu z prstu. Za 105k jsem byl daleko za požadovanýma specifikacema (jen chyběly SFP+ karty).
MC4h jsem už jednou vyzkoušel (většinou reakci do 4h nevyžaduji - co je důležité, to je v HA, takže si zásah vklidu naplánuji do regulérní pracovní doby). Zjistil jsem si vadu, zavolal (zásadně jen volám a po telefonu už zodpovídám první dotazy technika), posla maila s požadovaným logem a cca za 3,5h u mě byl technik - ale je pravda, že je nutné být hodně konkrétní, rázný a nenechat prostor pro nejasnosti. Ke mě jezdí cca 150km z Pražského skladu.