jchudoba Upřímně - ani jsem nevěděl, že něco takového (PacketSniffer) v MK je 😄. Tak jsem si o rom přečetl pár řádků na WiKině a zkusil jsem to nastavit 😀. Pokud jsem to udělal blbě, tak mě prosím nekamenujte - studuju první ročník střední školy, takže zjišťuji a učím se neustále nové věci 🤭🤗.
Každopádně packet-sniffer jsem hodil na ten PPPoE iface a pak z toho vyfiltroval provoz z/na IP 46.135.91.199, což byla v tu chvíli IP přidělená telefonu na datech. Vylezlo z toho toto:
Jestli se tedy nemýlím, tak opravdu pakety z MK odcházejí, ale nedoputují.
V této chvíli je to ale packet-sniff na té "problémové" GW 110AHx2. Jak jsi psal, tak se bojím, že pokud bych do cesty 1100AHx2 --- Terminator mrskl další zařízení, tak by mohla "paketožravá mrška" zmizet 😀 a já bych na ní musel s otevřenou náručí čekat další týden, abych jí mohl "zakroutit krkem" 😁.
Uvidím, co na to MetroNeťáckej technik. Sice od něj nějaké velké očekávání nemám, ale je to "vstupní krok" právě do řešení s CETINem.
Až se rozhodnu tento "závadný stav" zrušit (=restartovat MK), tak zkusím mezi MK GW a Terminátora vložit dalšího MikroTika, abych opravdu ověřil, zda tam ty pakety lítají. Ale momentálně si ještě chci nechat žravého démona na laborování 😁.
jchudoba Dělá to někomu bez Terminátoru, jen s bridge modemem?
Před tím, než jsem dělal upgrade na 250/25, tak jsem měl též nějakého Comtrenda (tuším VR-3031eu) v bridge (taky bez vlany, jak liquidcz) a vše běželo víceméně jako na drátkách (až na to, že se šíleně hřál).
Ještě před tím byl ale v "Router módu" a to byla katastrofa, každej měsíc vythul a musel se restartovat, proto jsem ho pak přepl do bridge - ale to do tohoto válkna nepatří 😉. Upgrade na Terminátora proběhl, neboť ten Comtrend má jenom 100Mbit porty (což se úplně neslučuje s 250tkou přípojkou)
jchudoba Ty a Tom máte velmi podobný (v malých detailech ovšem jiný) problém, ale na bondingu.