Máte někdo zkušenost přechodem od Starnetu? Potřebné dokumenty pro změnu poskytovatele jsem nikde nenašel a chtějí stále tisícovku za ukončení smlouvy?

cize len tak mimochodom tymto padaju akekolvek viazanosti? Ziadnych 24mesiacov? Jak to riesia velke firmy? Neverim ze len tak pustia cloveka....urcite maju daky figel na to 🙂

    midnight_man Ze zkušenosti třeba můžu poreferovat o Vodafonu. Jakmile jsem si v zákaznickém portále zobrazil OKU kód, tak hned druhý den volali copak se děje že jsem si to zobrazoval, jestli mám nějaký problém a vyptávali se

      davidp Já teď psal do NEJ mailem o OKU kód a než ho poslali, volali druhý den z callcentra že spolu určitě vymyslíme retenční nabídku 😂 Když jsem řekl že přecházím kvůli absenci a naprosté ignoraci IPv6 (o tom jak mi chtěli pronajmout IPv6 adresy za 50 Kč za kus už jsem tu kdysi psal), nezmohla se telefonistka na slovo a OKU jsem měl do minuty v mailu. Podle mě to ale není v pořádku, OKU musí poslat na žádost ihned bez zbytečného odkladu, ne až po telefonní přemlouvačce...

        jcltm když volám na O2 že chci OKU tak také prvně přepojí na oddělení pro výpovědi a hučí jestli jsem si to dobře rozmyslel a tu o červené karkulce atd... potom však OKU také dají...

          okoun S O2 mám jen jednu zkušenost, ještě když jsem neznal OKU kod. Po předání plné moci kterou později ztratili a hádkami mezi ústřednou a pobočkou jsem to nakonec vzdal a zjistil, že u účtu na O2 lze přidat dalšího správce účtu a skrz něj pak smlouvu vypovědět.

          basty kde? mám jen o2tv a tam sem nic nenasel

          o 2 měsíce později

          ok1com Díky za tuhle odpověď! Po 40 minutách hledání na jejich stránkách jsem si vzpomněl, že se tu taková debata probírala a tohle je přesně to, co jsem hledal 🙂

            davidp Mají to tam moc dobře schované. A kolikrát ti to dá hlášku že se vyskytla chyba a OKU kód ti to neukáže, musíš stejně volat na linku kde přesvědčují.

              jcltm Kod jsem ve smlouvě našel, ale problém byl najít jejich email, kam ten OKU kod vlastně poslat 😃

              jcltm
              OKU kód mám být součástí smluvní dokumentace a ne na vydání. Podal bych podnět k regulátorovi ...
              Aspoň bude mít miň času buzerovat slušný operátory.

              o 25 dní později

              Tak jsem poprvé zkoušel "přenášet" (tzn ukončovat) O2 DSL k nám na bezdrát. V neděli odpoledne jsem napsal na O2 mail s údaji, v pondělí odpoledne se vrátilo potvrzení, celé viz printscreen mailové komunikace níže.
              Tak jenom ostatním, aby věděli, jak to funguje.
              A případně můj dotaz pro zkušenější - tímto je to hotové? Co si představit pod frází "služba je jen v dělitelném baličku" - mám toto nějak dál řešit? V tuto chvíli už kontaktovali i zákazníka / budou ho kontaktovat?
              Děkuji.

              o 8 dní později

              Tak jenom pro archivaci a budoucí generace - na tento mail je jim potřeba ještě v den přenosu odepsat, že přenos služby byl ze strany přejímajícího operátora úspěšný a že to mohou u sebe zrušit. :-)

                arrabbella Jak během toho probíhá výpovědní lhůta? Případně doplacení za poskytnuté služby a nebo vrácení přeplatku?

                  stepan_benes Služba jako taková ano, ale zákazník musí třeba vrátit setopbox, modem, případně zaplatit smluvní pokuty atd. Je to tak?

                    📡 Telekomunikace.cz