Lepší dobrá kopie než špatný originál
Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
Vyplatilo se Němcům opustit jádro? Studie odhaluje překvapivé zjištění
Norská studie dokazuje, že masivní investice do obnovitelných zdrojů energie přinesly Německu v posledních 20 letech mnohem menší redukci emisí skleníkových plynů, než jakou by zajistily za výrazně nižší částky jaderné elektrárny.
https://www.idnes.cz/technet/veda/energetika-jaderna-energie-nemecko-obnovitelne-zdroje.A240930_112618_veda_alv
Asi tak...
- Upraveno
A je vymalováno. Zas prodeje spadnou tak jak v Německu.
Rozhovor u Moravce, kde nějaký eko-Pirát poukazoval, jak si představuje ekonomiku automobilového průmyslu.
Václav Vislous, Martin Jahn a Filip Turek - Otázky Václava Moravce - Elektromobilita
To bude hodně zajimavé, jak to tady vše dopadne...
kamilj
tak já doufám, že se spustí další kolo když byl takový zájem aneb Češi si potrpí obecně na dotace a zlevněné produkty, v tom jsme borci...
ten nějaký eko-pirát rozhodně není v tomhle názoru sám mezi ekonomy, podívejte třeba na přednášky od Radka Špicara, ono jich je více. Nesmíte halt brát ve vodách kolem Vašíka Klausového.
Všechno co tam bylo řečeno má logiku a hlavně se to stalo v minulosti, proč by to mělo být teď jiné fakt nechápu, ledaže by někdo do toho úmyslně házel vidle, což samozřejmě jisté skupiny dělají protože je to logicky v jejich zájmu.
krásný rozhovor s odborníkem na auta panem Vaculíkem který se opravdu snaží dívat na věc po technické stránce
okoun No nikdo...prodejci Tesly strašili, že raději objednat auto hned na jaře, aby se nestalo, že pak už dotace nebude. Jsem si říkal "no, to určitě, jen vlhký sen prodejců, co chtějí prodat", ale ve výsledku tak moc nepřeháněli.
- Upraveno
kamilj Tak určitě prodeje spadnou - kdo z IČařů elektromobil chtěl, tak se ho snažil pořídit tak, aby získal dotaci a nebylo pozdě. Takže předpokládám, že ta křivka prodejů teď prudce spadne, aby pak zase postupně pomalu začala růst přirozeným vývojem...pokud teda nebude ve vzduchu předpoklad další dotace a čekalo by se na její spuštění.
Co je v odkazovaném videu netuším, pokud někdo neudělá souhrn. Opravdu po mně nikdo nemůže chtít, abych koukal na Turka.
- Upraveno
Zamýšlená ostrovní nabíječka Tesla Oasis, 168 superchargerů + 11 MWp soláry + megapack 39 MWh. Pro Kalifornii (Lost Hills) asi dobrý.
zdeneksvarc no díky té energetické divizi Tesly ji jsou teď dost akcie nahoru, líbí se mi že Tesla to má rozjeté na více frontách a ne jen auta a náklaďáky, tak si myslím že by to měla mít každá lepší firma...
- Upraveno
okoun Energetická divize Tesly by mohla šlapat i víc, protože tady jede Huawei docela bomby. Ale před Supercharger sítí klobouk dolů. Dnes Brno z 20 stojanů 12 plných. To musí Tesle vydělávat. Ať mi nikdo neříká, že ne.
zdeneksvarc jj Brno to je jiný vesmír ako Praha, nechápu čím si to Brno tak vysloužilo
okoun nechápu čím si to Brno tak vysloužilo
Vytíženou tranzitní trasou balkánských gastarbeiterů pendlujících mezi domovem a prací v západních zemích. Dřív býval symbolem úspěchu návrat v mercecdesu. Dnes převzala tento sociální status Tesla. Ideálně s free unlimited supercharging, pochopitelně.
zdeneksvarc hele divný, Tesla je auto střední třídy, tedy 3 a Y kterých jezdí nejvíce. Meďák byl a snad ještě je vždy vyšší třída a právě status úspěchu....
okoun Meďák byl a snad ještě je vždy vyšší třída a právě status úspěchu....
Možná tak v cikánské komunitě.
okoun Balkánský sen je TMS. Ideálně s free unlimited supercharging. Samozřejmě jetá, protože nová life-time free unlimited supercharging nemá a taky stojí pěkný majlant.
okoun Já reagoval na ten status úspěchu, ne porovnání s Teslou. Je dost jiných značek než Mercedes, které si někdo koupí, když se chce předvést (Maserati, Ferrari, Rolls-Royce,...). Mercedes je spíše pro movité důchodce, případně právě pro cikánskou komunitu, která si to koupí ojeté a ještě si pak dá znak mercedesu i na svůj tlustý zlatý řetěz na krku, aby bylo jasno, ke komu auto patří.
S Teslou zase tolik parády neuděláš. Vypadá tuctověji. A hlavně nedělá žádný kravál, což se taky nehodí