Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)
Asi myslí bombu, v Polsku se udělá revize na dalších 10 let, teď už nemám lpg auto, ale po 10 letech se nádrž - bomba LPG musela vyměnit.
len aby nebol zakaz EV do niektorych garazi tiez
Duster nevím, měl jsem ho jako firemní. Ale jako v 5 lidech k moři? Podmínka nemačkat se? To bych nechtěl. A kufr? Měl jsem 4x4 nevím jestli tato verze má menší kufr ale přišlo mě to velikosti Fabie. S tím opět k moři neee
- Upraveno
honzam Je pravda že někde je vzadu víc místa a někde míň. Zrovna v tom Focusu co jsem zmiňoval je vzadu místa docela dost oproti mnoha jiným autům, a to jak co do šířky tak místo na nohy. Za mě to je pro @kozlicek podle těch parametrů co psal určitě worth it se na něj zajít do autosalonu podívat.
Ceny nejsou podle mě vůbec špatné na dnešní dobu. A jde si i za přijatelný peníz připlatit věci jako je couvací kamera atd., což se podle mě docela hodí. Ale i v základu je toho dost. Doporučil bych rozhodně kombi, velký kufr je fajn.
Infotaiment to má IMHO velmi slušný.
Měl jsem možnost si vyzkoušet na dovolené loňský kousek a velká spokojenost.
- Upraveno
Za mě aktuálně (3/2024) jedině Tesla. Až ji ostatní trochu doženou, to znamená budou mít velkoformátové lití hliníku (= lehčí auto + levnější výrobu / prodejní cenu), pořádné tepelné čerpadlo, pořádnou aplikaci, nebudou záruku vydírat povinnýma garančkama, tak má smysl se dívat jinam. Jen se obávám, že dřív to budou auta z Číny než EU. Samozřejmě se nebavíme o servisních autech. Tady si na pořádné EV pracanty ještě počkáme.
zdeneksvarc Má to jediný problém: cena. Do těch 650k co psal @kozlicek se s novou Teslou nemáš šanci vejít, cenou jsi na dvojnásobku.
jcltm Nemá to žádný problém, protože nereaguju na výzvu, která tady zazněla. Kdybych reagovat měl, tak řeknu naftový Multivan/Caravelle z druhé ruky (vím, vůz měl být nový). Plus radio vyměnit za levné noname RCD360 s CarPlay/Android Auto.
zdeneksvarc Tak to pak jo.
zdeneksvarc Zkušenost z průběhu minulého roku: benzínový Range Rover, pravidelně servisovaný v originál servisu, mě nechal viset v Chorvatsku. Odtah do ČR 50.000 Kč. V ČR v autorizovaném servisu postupně vyměněno:
- rozvody
- vstřiky
- benzínové čerpadlo
- olejové čerpadlo
- svody
- turbo
- katalyzátor
Za díly a opravy cca. 180.000 Kč. Auto v součtu v servisu strávilo asi 4 měsíce. Nic z výše uvedeného by se mi v EV nepokazilo, protože to tam vůbec není :-) Teď už je auto v cajku, ale už ho po téhle zkušenosti nechci. Půjde do světa a já už se těším na novou Teslu :-)
darklogic To je smutné čtení. Range Rovery jsou chronické kasičky na peníze. Málokdo je téhle značce věrný, pokud nepočítám srdcaře do starých defíků. Moje poslední kapka před pořízením Tesly bylo pečené kuře na Stelviu těsně po skončení ušmudlané dvouleté záruky. Následnou anabázi nebudu rozepisovat. Povím jen tolik, že už nechci živit dealerství pod jakoukoliv jejich bohulibou záminkou. A povím ještě jedno. Dealerství jsou obrovská koule na noze automobilek, které na to dojedou.