• Ostatní
  • Elektromobilní polemika (Bylo: Huawei se vrátil do Evropy)

kozlicek všechno splňuje Duster (resp. i jiná značka) s LPG. Mám ho služební, i s tažným, zvládá i plně naložený lidma + karavan 950kg za zády. 2 nádrže znamenají dojezd z říše snů... a plná nádrž plynu za 800,- vydrží cca 620 km.

    svestka Nevýhodou je, že s LPG nemůžeš do mnoha podzemních garáží. A přestavba má omezenou životnost na 10 let, pak se musí buď odstranit nebo dost část dost za draho vyměnit.
    Upřímně, do LPG bych dnes už nešel. Ale je to opět jen můj názor.

      jcltm ty garáže jsou občas problém, nicméně tady je zástavba od výrobce, záruka v rámci životnosti auta, žádných 10 let

      Asi myslí bombu, v Polsku se udělá revize na dalších 10 let, teď už nemám lpg auto, ale po 10 letech se nádrž - bomba LPG musela vyměnit.

      kozlicek tak pokud chceš lepší dílenské zpracování atd., tak jasně. Ale jako pracovní auto, s levným provozem a snesitelnou PC, je do slušná volba. Pokud myslíš že ne, napiš důvod/y.

        svestka jasne ze chci aby to neco vydrzelo... koukal sem na riftera a vypada dobre.

          kozlicek jako proč ne, ale při srovnatelné výbavě jsi cenově o pár set tisíc výše. Auta se rozumný člověk stejně zbavuje než vyprší tovární záruka, která je u mě 5 let. Takže ještě rok, a auto půjde ... a koupí se nové.

          len aby nebol zakaz EV do niektorych garazi tiez 🤣

          Duster nevím, měl jsem ho jako firemní. Ale jako v 5 lidech k moři? Podmínka nemačkat se? To bych nechtěl. A kufr? Měl jsem 4x4 nevím jestli tato verze má menší kufr ale přišlo mě to velikosti Fabie. S tím opět k moři neee

            honzam Je pravda že někde je vzadu víc místa a někde míň. Zrovna v tom Focusu co jsem zmiňoval je vzadu místa docela dost oproti mnoha jiným autům, a to jak co do šířky tak místo na nohy. Za mě to je pro @kozlicek podle těch parametrů co psal určitě worth it se na něj zajít do autosalonu podívat.
            Ceny nejsou podle mě vůbec špatné na dnešní dobu. A jde si i za přijatelný peníz připlatit věci jako je couvací kamera atd., což se podle mě docela hodí. Ale i v základu je toho dost. Doporučil bych rozhodně kombi, velký kufr je fajn.
            Infotaiment to má IMHO velmi slušný.
            Měl jsem možnost si vyzkoušet na dovolené loňský kousek a velká spokojenost.

            honzam no, když máš na kouli karavan, menší kufr tě netrápí, spíše naopak. Jel jsem i Dokkeru, stejný motor, a kufr logicky jak u kombíku.

              svestka Né každou dovolenou jedeš s karavanem. Myslím že v 95% případů spíš využiješ velký kufr a místo pro posádku

              Za mě aktuálně (3/2024) jedině Tesla. Až ji ostatní trochu doženou, to znamená budou mít velkoformátové lití hliníku (= lehčí auto + levnější výrobu / prodejní cenu), pořádné tepelné čerpadlo, pořádnou aplikaci, nebudou záruku vydírat povinnýma garančkama, tak má smysl se dívat jinam. Jen se obávám, že dřív to budou auta z Číny než EU. Samozřejmě se nebavíme o servisních autech. Tady si na pořádné EV pracanty ještě počkáme.

                zdeneksvarc Má to jediný problém: cena. Do těch 650k co psal @kozlicek se s novou Teslou nemáš šanci vejít, cenou jsi na dvojnásobku.

                  jcltm Nemá to žádný problém, protože nereaguju na výzvu, která tady zazněla. Kdybych reagovat měl, tak řeknu naftový Multivan/Caravelle z druhé ruky (vím, vůz měl být nový). Plus radio vyměnit za levné noname RCD360 s CarPlay/Android Auto.

                    zdeneksvarc Zkušenost z průběhu minulého roku: benzínový Range Rover, pravidelně servisovaný v originál servisu, mě nechal viset v Chorvatsku. Odtah do ČR 50.000 Kč. V ČR v autorizovaném servisu postupně vyměněno:

                    • rozvody
                    • vstřiky
                    • benzínové čerpadlo
                    • olejové čerpadlo
                    • svody
                    • turbo
                    • katalyzátor

                    Za díly a opravy cca. 180.000 Kč. Auto v součtu v servisu strávilo asi 4 měsíce. Nic z výše uvedeného by se mi v EV nepokazilo, protože to tam vůbec není :-) Teď už je auto v cajku, ale už ho po téhle zkušenosti nechci. Půjde do světa a já už se těším na novou Teslu :-)

                      darklogic To je smutné čtení. Range Rovery jsou chronické kasičky na peníze. Málokdo je téhle značce věrný, pokud nepočítám srdcaře do starých defíků. Moje poslední kapka před pořízením Tesly bylo pečené kuře na Stelviu těsně po skončení ušmudlané dvouleté záruky. Následnou anabázi nebudu rozepisovat. Povím jen tolik, že už nechci živit dealerství pod jakoukoliv jejich bohulibou záminkou. A povím ještě jedno. Dealerství jsou obrovská koule na noze automobilek, které na to dojedou.

                      📡 Telekomunikace.cz